• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag har bara tagit 1 äl test per dag och det har varit när jag druckit och inte hållt mig...kan det vara därför dom är svaga...för igår hade jag ont ont ont i vä äggstock ...kanske va ägget som släppte?

vi har iaf fått till det 3 dagar i streck nu ... ska mysa idag med för att vara säker 

• sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-12 07:11:24 följande:
    Vad tror du då???????
    att det är en ny grav !!! det skulle INTE bli starkare annars så grattis=)
  • Gummsan
    Nelliepop skrev 2012-01-12 06:53:19 följande:
    Dålig bild... Men det är strek på alla 3 som blir starkare.... =)
    Grattis!
  • Liten Léonie

Du måste skoja gummsan? Du kan väl inte på allvar tro att det ska synas redan? Nog för att det är kul att testa men du har ju testat i flera dagar redan och det måste ju hinna sätta sig?

• lillabambi
    Nelliepop skrev 2012-01-12 06:52:37 följande:
    Jag kan inte tro på att jag blivit gravid direkt efter mitt x.. utan mens i mellan...

Måste iväg o köpa ett clerblu senare i dag....  

jag plusade med sonen direkt efter mitt mf och hade ingen mens emellan :) Ser bra ut:)
  • Knasten83

godmorgon tjejer!

Här kommer morgonens test, dock inget hoppfullt... dels är det CB men också bim-6 ;)

Redigerad och oredigerad

www.jagegomoi.webblogg.se
  • TheFamily

Nellipop: helt klart positivt!
    Jag fick ett MA den 3 jan 2008, trodde jag fick mens den 3feb (blödningen varade bara en dag. Den 20 mars plussade jag (svagt!)
    Läkarna sa till mig att blödningen den 3 feb var inte mens, då jag fick flytta bf-datum 3 veckor bakåt....
    Lycka till kram!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester