• sofia gbg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-13 17:30:48 följande:
    Ältester också tycker ja =P hur ska vi annars kunna lägga t gravtester sedan hihi =)

tycker dina ältest ser fina ut, mys på som rackarn =) skadar aldrig =)
    Ja det är ju sant iof! Vi myser på här hemma!! Men jag smyger med ÄL-testandet...vill inte att sambon ska få prestationsångest :P
  • Jennie83
    sofia gbg skrev 2012-01-13 17:33:25 följande:
    Ja det är ju sant iof! Vi myser på här hemma!! Men jag smyger med ÄL-testandet...vill inte att sambon ska få prestationsångest :P
    hehe samma här =P men jag använder dom ej så allvarligt, efter mf:et så sa jag att ja ska inte försöka tänka på de så mkt, men de är ju så svåååårt =P
  • kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-01-13 17:17:36 följande:
     Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1(i onsdags) Alltså inte 10/1(tisdags)

Har myst 2 gr före oså om man myser på n så borde väl chansen finnas???? =P

Då släpper ägget 12-13/1 så mys ikväll är väl bra och i morgon om ni vill känna er helt säkra.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Gummsan

Har svin ont i magen och slemmiga helt genomskinliga flytningar. Undra om ältestet visade fel förra veckan och äl kommer nu vid dag 19.... Hmmm

• Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-13 20:00:03 följande:
    Har svin ont i magen och slemmiga helt genomskinliga flytningar. Undra om ältestet visade fel förra veckan och äl kommer nu vid dag 19.... Hmmm
    Nuppa på!!!!! Skrattande
  • sofia gbg
    Gummsan skrev 2012-01-13 21:13:03 följande:
    Är verkligen inget nuppsugen...
    ja det som är svårt - ligga för att ligga liksom :/ sen så är ju inte glidmedel alltid bra heller typ.....
    HUr gör ni andra? eller funkar det alltid att bli sugen ??
  • barbarmama

Vad tror ni om dessa ägglossningstesterna? Tycker jag ser en märkbar stegring på dagens test jämfört med gårdagens och dagens dessförinnans test (datum står på testerna). Får jag äl i dagarna tro? Ska ju självklart fortsätta testa tills jag får fullt utslag, men när tror ni att det blir?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester