• angie91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-01-13 16:11:13 följande:
    haha om ni missat det som någon annan skrev här om dagen så kan man dela av testen på längden med ett rakblad så ett test blir två ;)
    funkar det?
  • slemtorsk i din bralla
    kanske 4a skrev 2012-01-13 16:20:58 följande:
    Men om hon fick så starkt test den 10/1 släppte ju ägget 11-12/1 alltså i går. Jag hänger inte med på hur du räknar nu :)
    jag missade nog att testerna inte var från idag.. ber så mycket om ursäkt...... 

du har helt rätt..
  • lillabambi
    angie91 skrev 2012-01-13 16:32:54 följande:
    funkar det?
    ja dom säger det, jag har inte prövat ;)
  • Soffiie

blir tunnas om  äl test då  =) ja det lockar ju fast ja brukar köpa 20 för 99 en gång i månaden det räcker  ibland hehe

• Lindis1974

Det jag som skrev det om testerna. Det finns en tråd här på FL där folk gör så och det funkar tydligen. Inte provat själv dock ...

• lillabambi
    Lindis1974 skrev 2012-01-13 16:40:18 följande:
    Det jag som skrev det om testerna. Det finns en tråd här på FL där folk gör så och det funkar tydligen. Inte provat själv dock ...
    Smart är det iallafall för dom som testar mycket ;)
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 16:32:59 följande:
    jag missade nog att testerna inte var från idag.. ber så mycket om ursäkt...... 

du har helt rätt..

Ok då är jag med, blev lite fundersam bara Glad Så Jennie du behöver inte plåga ihjäl mannen i helgen om ni inte vill Flört
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Den lilla M
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-13 16:41:50 följande:
    Jag hade inte valt att mixtra/dela med test med rakblad, men det är ju jag Glad
    det funkar hur bra som helst med alla stickor. men har man redan dem som är riktigt smala så kan det ju bli lite väl smal sticka. men har man dem som är lite bredare tex som rfsu's test funkar det galant
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester