• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gummsan du har troligtvis äl nu

• Gummsan

Fan sjukt. Har så jävla ont i magen och mår illa för tredje dagen i rad. Kan man må illa av äl? Tur jag är en så stor testmissbrukare att jag fortsatte med ältestet trotts att jag trodde jag haft äl redan. Vi sexade igår tror ni vi kan vänta tills imon?

• Soffiie

jad u ibland syns det ju på äl test med när man är gravid men på mig har det aldrig gjort det OM det inte synts på vanliga gravtestet och det gör ju inte det på det jag såg du la upp i morse.. tyvärr,, Tippar på en ägg lossning till!!

Jo det räcker om ni var me varann igår sen i dag fick så fint utslag så släpper väl ägget inom 24-36 timmar om jag förstod slemmis rätt så det är ju perfect

• Lövet22
    Gummsan skrev 2012-01-14 08:38:20 följande:
    Fan sjukt. Har så jävla ont i magen och mår illa för tredje dagen i rad. Kan man må illa av äl? Tur jag är en så stor testmissbrukare att jag fortsatte med ältestet trotts att jag trodde jag haft äl redan. Vi sexade igår tror ni vi kan vänta tills imon?
    Stackare

Jag mår illa, får ont i huvudet och mår dåligt över huvud taget, sen har jag så ont i magen, så illa att det gör ont för varje steg jag tar. Men jag har Pcos. Jag funderar på om du har det också, då kan man inte lite på äl test lika mycket, man kan få väldigt starkt utslag för att kroppen försöker få igång en äl men det inte blir nån. Jag hoppas du har äl nu.

Detta är min teori, rätta mig nån snälla om jag har fel
  • Gummsan

Fru Höst: Jo jag har också misstänkt pcos en längre tid. Får väl ringa gyn i Borås och fråga om dom han kolla det på något sätt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester