• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan: CB ser absolut positivt ut!! Å inte som CB-s spökplus! Hur snabbt kom plusset upp? Köp ett digitalt och ta imorgonbitti! Jag håller tummarna!

• Gummsan

Har köpt ett cb och ett Apotekets egna. Jobbar till 19 idag. Hur länge tror ni jag ska hålla mig innan jag testar igen. Usch tänk om det är spök

• lillabambi
    Gummsan skrev 2012-01-14 10:59:25 följande:
    Har köpt ett cb och ett Apotekets egna. Jobbar till 19 idag. Hur länge tror ni jag ska hålla mig innan jag testar igen. Usch tänk om det är spök
    fyra timmar säger dom att man ska hålla sig
  • Skrutt 83

Gummsan: håll dig iallafall i 4 h. Kom strecket upp direkt och sen höll sig kvar under de 2 min man ska vänta innan man läser av så är det absolut pos!

• Gummsan
    Skrutt 83 skrev 2012-01-14 11:05:30 följande:
    Gummsan: håll dig iallafall i 4 h. Kom strecket upp direkt och sen höll sig kvar under de 2 min man ska vänta innan man läser av så är det absolut pos!
    Ja det va kvar. Även nu när det torkat fast då är det svagare
  • Liten Léonie

Ledsen gummsan men det ser spök ut. Tittar man på kontrollstrecket i lilla rutan så ser man ju att "kisset inte har vandrat klart". Var det lika starkt efter några minuter? Min erfarenhet är att CB nästan alltid visar så här medan "kisset drar över" eller vad man nu säger!!

• Gummsan
    Liten Léonie skrev 2012-01-14 11:20:16 följande:
    Ledsen gummsan men det ser spök ut. Tittar man på kontrollstrecket i lilla rutan så ser man ju att "kisset inte har vandrat klart". Var det lika starkt efter några minuter? Min erfarenhet är att CB nästan alltid visar så här medan "kisset drar över" eller vad man nu säger!!
    Gråter va på dass minst 7min och då såg det likadant ut.... 
    Nu när det torkat syns det mindre.... Måste det finnas spök...... Får kolla sen igen.....
  • Skrutt 83

Är det kvar så är det absolut plus! När jag har fått spök som kommit upp när urinen passerar så har strecket försvunnit innan kontrollstrecket kommit upp.

• Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-14 10:28:05 följande:
    Hade ett ältest kvar från rfsu och ett grav cb i bilen (är på jobbet) 

Tror på plus =)

Försök hålla dig minst 4 tim o drick inte nå mkt under tiden!!! ifall d ska testa igen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester