• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-01-13 16:46:04 följande:
    ja mina är breda från testlagret.. kul måste pröva..
  • Jennie83
    men visst finns chansen ändå???

myste samma kväll testet togs. samt om man myser ikväll e de väl inte till någon nackdel?? Tungan ute
  • eiramis

Vad tror ni om detta test, det är gjort på BIM-3?
    Bilden blev inte så bra, för er som kan se strecket så är det något starkare i verkligheten. Kanske bara är jag som ser strecket på kortet eftersom jag kan jämföra med det fysiska testet där det finns ett svagt streck som både jag och sambon kan se. Men strecket uppkom först några minuter efter de 5 min som man skulle avvakta innan man läste av det.

• Jennie83

NÄMEN Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1 Allts å inte 10/1

Har myst 2 gr före oså om man myser på n så borde väl chansen finnas???? =P

• Knasten83
    eiramis skrev 2012-01-13 16:56:44 följande:
    Bilden blev inte så bra, för er som kan se strecket så är det något starkare i verkligheten. Kanske bara är jag som ser strecket på kortet eftersom jag kan jämföra med det fysiska testet där det finns ett svagt streck som både jag och sambon kan se. Men strecket uppkom först några minuter efter de 5 min som man skulle avvakta innan man läste av det.

jag ser strecket!! Hoppas det blir starkare!!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Knasten83

det här med att dela testen har jag testat och det funkar bra! Men jag testade först med sax och det blev liksom för klämt då så det krävs ngt vasst som rakblad!!

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Helenmedh

Eiramis: Jo det finns ju något där! Men ja.. Om tiden gått ut så vet jag inte om det räknas tyvärr :/.. 

• Jennie83
    eiramis skrev 2012-01-13 16:56:44 följande:

jag ser =)
  • Soffiie
    Knasten83 skrev 2012-01-13 17:01:30 följande:
    det här med att dela testen har jag testat och det funkar bra! Men jag testade först med sax och det blev liksom för klämt då så det krävs ngt vasst som rakblad!!
    hehe,ska pröva med ett gammalt test först så man får in snittsen hehehe
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester