• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sofia: glidmedlet jag läste på som fanns på Ica stod det att det inte fanns spermiedödande medel men att spermierna kan få svårt att simma och man skulle prata med läkare om man försökte bli gravid innan man köpte det så jag vågar ej använda det. Jag brukar bli sugen när vi väl börjar. Nu är jag på gång att bli sjuk så jag mår blä för andra dagen i rad nu. Men en liten nupp fick det bli. Nu sova. Ska jobba imon.

• Knasten83

Måste höra med er proffs.. ;)

De som har längre lutealfas, fäster ägget senare på dem eller varför har vissa längre och andra kortare lutealfas?
    Det spelar ju STOR roll om jag är på bim -5 eller bim-7!!! Haha!

• Snoppan

Är det någon som har beställt ägglossningstest på Tradera? Några tips?

• Allimac 2004

Brukar Ål värken komma just vid ÄL eller lite före? Har ruggig ÄL värk i kväll och maken är borta tills i morgon. Är det kört då?

• Hoppas 2012

Fia, har du äl tester hemma?? Säkrast med det för att ni ska veta. Jag har ont lite innan och efter.

• Allimac 2004
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-14 00:16:28 följande:
    Fia, har du äl tester hemma?? Säkrast med det för att ni ska veta. Jag har ont lite innan och efter.
    Nej jag har inte det :-/
    Vi får köra på imorgon och se vad som händer
  • Knasten83

Fia: även om du skulle ha pos ältest idag släpper inte ägget förän om 12-36 timmar så ni hinner nog! :)

• Gummsan

Jag vet att man inte ska ta ältest med morgonurin men jag vet ej varför. Gjorde det iaf imorse... vad händer med min kropp??? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester