• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennass: jag ser med :)

• Fru Amer

Jennass: håller tummarna att +:et blir starkare..
    Brukar vara svårt att få med på bild annars om man skulle få så svagt brukar jag tycka

• Fru Amer

Jennas: min man säger det samma "vänta en vecka i stället" Men de e beroendefrankallande ;) hehe

• Fru Amer

Jennass: jag fick ett test som du men vanlig clerblue.. Som det första du la upp i går.. Är tydligen inget på mig då digitala sa icke gravid :( dock 5 dagar till bim.. Så kanske inte hoppet ute.. ?

Mår mysko som fahn, men kanske inte normalt att ha symptomer nu?
    Ömma bröst, illamående, huvudvärk, trött, yr, molvärk (kvällstid endast) :/ känns endå inte som mina mens symptomer :/ men bli la lurad kanske..

• Fru Amer

Man bli lika glad varje gång man har ett svagt + efter 3-5 minuter som sedan försvinner efter 20 minuter..

• Fru Amer

Meja: så har jag haft det i 1 1/2 vecka :( bim lördag om inte äl kom senare än vad kag tror, Men tror ikke jag är gravid bara mera xetrema mens symptomer denna månad :(

• Fru Amer

Meja: ja men ja men samma på mig sista 1 1/2 vecka tillbaka.. Plus värre smärta i tuttarna och vågor med illamående..trötthet, yrsel mera än vanligt men börja tror att set inte bor någon där tyvärr.. Just för negativt i går men ha denna värk så
    Länge brukar jag ikke heler ha innan mens :/ och inte såå

• Fru Amer

Meja sa fel.. Allt detta kom 5 dagar efter jag haft äl Om jag nu haft det då.. Men jag räknar från den dagen. Så 1 vecka :O har jag mått mysko.. Men är säkerligen bara skengravid eller extrema mens symptomer.

• Fru Amer

Kan säga att alla CB tester visat svaga plus på mig, ger fahn i de testet nu då alla är spök! Tog ett PREG i dag, super negativt! Bim -2 så jag ger upp för denna gången.. Även mycket symptomer är de nog snart mens på G.. Lycka till alla

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester