• JooCee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jws8mh skrev 2021-11-16 21:27:44 följande:

ÄL+9

Test 1 kl 19:

Test 2 kl 21:

????????? ?????????

Positivt säger jag! Grattis :)
  • Jws8mh
    JooCee skrev 2021-11-17 08:31:19 följande:

Positivt säger jag! Grattis :)

saran92 skrev 2021-11-16 22:48:12 följande:

Jag tycker det ser ut som ett tidigt plus :)

Tack för era svar!

Detta är morgonens test på ÄL+10. Nu känns det lite starkare? Vad tror ni? Digitalt om några dagar?

• Hoppsan82
    Jws8mh skrev 2021-11-17 09:13:50 följande:

Tack för era svar!

Detta är morgonens test på ÄL+10. Nu känns det lite starkare? Vad tror ni? Digitalt om några dagar?

Grattis!

Jag skulle ta ett digitalt imorgon bitti om jag var du. Det står på dem att de ger utslag flera dagar innan BIM och du borde vara bim-3 imorgon?

Jag har tagit digitalt 4 dagar innan BIM vid två tillfällen och fått positivt. Jag tänker att om stickan ger utslag så borde det digitala göra det?
  • hundenhubbe

Hejsan!

Alltså dehär kanske är totalt fel tråd men skulle så gärna vilja ha lite hjälp av text experter. Min mens är 3 dagar sen, inga som helst tecken på att den ens är påväg endast uppblåst och lite gasig. Jag hade inget graviditetstest hemma men kom på att jag hade ett ägglossningstest sen förut liggandes och har hört att dom kan detektera graviditet men såklart inte 100 % tillförlitlig men att det testet har svårt att skilja på hcg och lh hormon. Så jag tog ett sånt. Dock blev jag ju så nervös så tog det 20 min efter att jag redan kissat en gång. Det är inte lika starkt men ser typ ut som dagen innan jag ska ha ägglossning? Och är på dag 34 i min cykel. Kan jag va gravid eller kan detta hända innan mens också? Ska såklart köpa ett geaviditetstest men det blir ju imorgon och nu är det såklart kväll...

• emmy87
    hundenhubbe skrev 2021-11-17 19:20:09 följande:

Hejsan!

Alltså dehär kanske är totalt fel tråd men skulle så gärna vilja ha lite hjälp av text experter. Min mens är 3 dagar sen, inga som helst tecken på att den ens är påväg endast uppblåst och lite gasig. Jag hade inget graviditetstest hemma men kom på att jag hade ett ägglossningstest sen förut liggandes och har hört att dom kan detektera graviditet men såklart inte 100 % tillförlitlig men att det testet har svårt att skilja på hcg och lh hormon. Så jag tog ett sånt. Dock blev jag ju så nervös så tog det 20 min efter att jag redan kissat en gång. Det är inte lika starkt men ser typ ut som dagen innan jag ska ha ägglossning? Och är på dag 34 i min cykel. Kan jag va gravid eller kan detta hända innan mens också? Ska såklart köpa ett geaviditetstest men det blir ju imorgon och nu är det såklart kväll...

Jag hade heller inga graviditetstest hemma så tog ägglossningstest nån dag innan jag hade bim och fick positivt ägglossningstest sen tog jag ett gravtest nån dag senare o visst fick jag ett plus och nu har jag en dotter på 9 månader :) håller tummarna för dig :)
  • hundenhubbe
    emmy87 skrev 2021-11-17 19:27:42 följande:

Jag hade heller inga graviditetstest hemma så tog ägglossningstest nån dag innan jag hade bim och fick positivt ägglossningstest sen tog jag ett gravtest nån dag senare o visst fick jag ett plus och nu har jag en dotter på 9 månader :) håller tummarna för dig :)

Tycker du mitt ser så positivt ut dock? Tycker det nästan ser positivt ut. Kan det bli så innan mens också? Vet du det?
  • Jws8mh
    Hoppsan82 skrev 2021-11-17 10:20:59 följande:

Grattis!

Jag skulle ta ett digitalt imorgon bitti om jag var du. Det står på dem att de ger utslag flera dagar innan BIM och du borde vara bim-3 imorgon?

Jag har tagit digitalt 4 dagar innan BIM vid två tillfällen och fått positivt. Jag tänker att om stickan ger utslag så borde det digitala göra det?

Tack! Den digitala jag har hemma är med veckoindikator, tänker att jag avvaktar med den och köper vanlig digital gravid/ej gravid som jag tar på fredag på ÄL+12 :) Har för mig att de digitala inte är lika känsliga som stickorna och att man måste vänta längre? Hmm?
  • emmy87
    hundenhubbe skrev 2021-11-17 19:20:09 följande:

Hejsan!

hundenhubbe skrev 2021-11-17 19:33:02 följande:

Tycker du mitt ser så positivt ut dock? Tycker det nästan ser positivt ut. Kan det bli så innan mens också? Vet du det?

Vet faktiskt tyvärr inte om man kan får de innan mens, antar att du tagit sån ägglossningstest som är digitalt?

Jag tog vanlig ägglossningssticka som visar lite bättre, men inget är omöjligt men om du har regelbunden mens o den är sen så är det kanske ett tecken :)
  • isoldelively
    Jws8mh skrev 2021-11-17 09:13:50 följande:

Tack för era svar!

Grattis :) Digitala kommer vara positivt redan nu!
  • toughshit

Tänkte bara flika in och säga att mitt test var positivt :)

"Did you fall from heaven? Because so did Satan".
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester