• Klara1997

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som fått ett streck efter ett tag?!

Fast det ser iof konstigt ut

Eller hur?
  • isoldelively
    Klara1997 skrev 2022-01-13 17:27:42 följande:

Någon som fått ett streck efter ett tag?!

Fast det ser iof konstigt ut

Eller hur?

Rfsu visar alltid ett svagt streck. De ger t o m spökstreck när man doppar dem i vatten. Ta test av annat märke.
  • Söndag
    Lillkajsa skrev 2022-01-13 18:09:08 följande:

Vad tror ni om mitt test jag tog i morse?

Tror på plus ????
  • svansmamman
    Lillkajsa skrev 2022-01-13 18:09:08 följande:

Vad tror ni om mitt test jag tog i morse?

Strecket ser i mina ögon för ojämnt ut för att innebära positivt, men det kanske bara är upplösningen av bilden som gör att det ser så ut. :)
  • Kaol81

CB early. Bild tagen inom inom tid. Ca 4-5 min.

BIM -6 så väldigt tidigt ännu.

Skulle det vara plus så är det vårat första naturliga (fått hjälp via ivf tidigare)
  • Nathaliextnf
    Kaol81 skrev 2022-01-14 06:05:26 följande:

Skulle det vara plus så är det vårat första naturliga (fått hjälp via ivf tidigare)

Jag skulle gissa på att det är ett plus! Ser blått och brett ut :)
  • MBL1712
    Kaol81 skrev 2022-01-14 06:05:26 följande:

Positivt :) Grattis :)
  • malina 87

Testet med ett streck togs igår och de med kryss i morse. Kan de vara svaga eller kan man ha otur att få torkstreck på två olika tester
  • Septemberpyre
    malina 87 skrev 2022-01-14 11:16:15 följande:

Testet med ett streck togs igår och de med kryss i morse. Kan de vara svaga eller kan man ha otur att få torkstreck på två olika tester

Jag upplever tyvärr att denna typ av test ger torkstreck, på båda varianter. Hoppas ändå att det är nåt! Vilken äl+ är du på?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester