• Solnel

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bez skrev 2022-01-15 09:33:24 följande:

Tog test med testlagret nu på morgonen är på BIM-1. Tog 2st och ser svagt på båda! Visst borde de inte kunna vara spök? Nån som kört med de innan?

Helt klart positivt! Har sett andra svagare streck med testlagret som varit positiva. Tror du kan ta ett digitalt imorgon på BIM och få svart på vitt att du är gravid :)
  • MissDB
    Bez skrev 2022-01-15 09:33:24 följande:

Tog test med testlagret nu på morgonen är på BIM-1. Tog 2st och ser svagt på båda! Visst borde de inte kunna vara spök? Nån som kört med de innan?

Jag hade de för några år sedan. Det där

Är positivt :) grattis
  • FlowerPower22

Hjälp! Gravid eller spökstreck?

Dag 13 efter ÄL så borde få mensen imorgon. Tagit alla på morgon urin idag.

Två översta testen är tidiga test (4dgr innan) & understa ett vanligt. Alla tre har svaga streck, väl?
  • MissDB
    FlowerPower22 skrev 2022-01-15 15:29:36 följande:

Två översta testen är tidiga test (4dgr innan) & understa ett vanligt. Alla tre har svaga streck, väl?

Ser positiva ut!
  • Ann Lis

Gravid säger jag :)
  • MBL1712

Grattis till positiva test :)
  • Novalace

Någon som ser något på denna? Egentligen lite för tidigt. Bara äl+8. Är ett testa tidigt test
  • Ambrosias
    Novalace skrev 2022-01-17 09:33:01 följande:

Någon som ser något på denna? Egentligen lite för tidigt. Bara äl+8. Är ett testa tidigt test

Ser inget tyvärr men det är ju fortfarande tidigt.
  • hannaxcxc

Någon som kan avgöra om det är späkstreck? Förväntad mens är inte förens imorgon. Men jag är så nyter!
  • MBL1712
    Novalace skrev 2022-01-17 09:33:01 följande:

Tycker mig ana ngt.. spännande!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester