• Flygaren

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kiiwii skrev 2022-02-05 12:10:44 följande:
    ÄL+10 och kunde inte låta bli att testa imorse Tungan ute Men det ser rätt så negativt ut, kanske ett svaaaaagt streck men räknar det inte som positivt. Men det kan ju bli tydligare streck om en dag eller två OM man nu är gravid  

kom det inom tiden? Isåfall tycker jag absolut att det är positivt! Jag ser sträcket! Sådär ser mina ?stickor? ut, medans de andra testerna är ganska starka. Jag är helt klart gravid nu och det tror jag att du också är :D
  • Kiiwii
    Flygaren skrev 2022-02-05 20:55:38 följande:
    kom det inom tiden? Isåfall tycker jag absolut att det är positivt! Jag ser sträcket! Sådär ser mina ?stickor? ut, medans de andra testerna är ganska starka. Jag är helt klart gravid nu och det tror jag att du också är :D

Ja jag tycker också att jag ser ett svagt streck men litar inte alls på det. Det syntes efter några minuter, men tycker det ser lite för blekt och svagt ut för att vara nåt äkta streck. Å andra sidan är det ju långt ifrån alla som plussar ÄL+10 så kanske får ett starkare streck om några dagar Drömmer Får avvakta och se. Inga känningar på att varken mens är på gång än iaf, det är ju positivt haha. 

Så himla härlig känsla att vara gravid, grattis igen

• My871
    meicc skrev 2022-02-06 09:12:56 följande:
    Ser nån nått?
    Jag ser ett litet suddigt streck men vet inte om jag ska säga grattis. Det är väl ett covid-test? 
  • MissDB
    meicc skrev 2022-02-06 09:12:56 följande:
    Ser nån nått?
    Varför ett covidtest på denna sida?
  • Astridsmama15
    Lojsan DN skrev 2022-02-04 08:16:48 följande:

Jag ser 2 streck :) Men måste bara fråga om det är ett test från apotek365? 

De har gett mig falska positiva 28 gånger av 30, JAG litar inte på dom alls. :(  

Tyvärr är testet från apotek365! vad hemskt att det visat så många falska positiva för dig! Har du kontaktat dem? 

När jag såg ditt svar for jag snabbt och köpte ett CB test vilket inte visade två streck :( förväntad mens på tisdag så på onsdag testar jag igen med ett CB test. 

• fialth

Idag, BIM-4 fick jag det här på stickan! ???? Strecket är tydligt rosa/rött i verkligheten!! Håll tummarna ????????
  • fialth
    fialth skrev 2022-02-06 18:51:54 följande:
    Idag, BIM-4 fick jag det här på stickan! ???? Strecket är tydligt rosa/rött i verkligheten!! Håll tummarna ????????

mina ?frågetecken? är såklart smileysar som inte syns här hahaha

• Kiiwii
    fialth skrev 2022-02-06 18:51:54 följande:
    Tydligt positivt tycker jag. Törs säga grattis Solig
  • fialth
    Kiiwii skrev 2022-02-06 19:04:05 följande:
    Tydligt positivt tycker jag. Törs säga grattis Solig
    Åhh jag hoppas verkligen att det är positivt! Ska köpa ett digitalt och testa om någon dag! Har väntat på det här så länge Oskyldig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester