• Klara1997

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Melissaaa skrev 2022-02-07 15:10:36 följande:

Igår morse, oregelbunden mens men kanske var BIM-1 igår alt BIM-3. Är detta ett svagt plus tro? 

Jag tycker det ser positivt ut tycker jag, det har ju färg så tror inte på något spök/falskt positivt 
    Mitt från idag med samma bm  ungefär  är svagare, så jag tror mitt cb test är negativt, sjukt svårt detta 

• Melissaaa
    Klara1997 skrev 2022-02-07 15:21:52 följande:

Jag tycker det ser positivt ut tycker jag, det har ju färg så tror inte på något spök/falskt positivt 
    Mitt från idag med samma bm  ungefär  är svagare, så jag tror mitt cb test är negativt, sjukt svårt detta 

Tänkte ta ett digitalt om några dagar och se om det visar positivt eller negativt, då får man det svart på vitt. Ja det är så sjukt svårt.. 
  • Lilloppan
    Melissaaa skrev 2022-02-07 15:10:36 följande:

Igår morse, oregelbunden mens men kanske var BIM-1 igår alt BIM-3. Är detta ett svagt plus tro? 

Det där är absolut positivt. Du kan nog ta digitalt redan nu, fått plus på det digitala innan de där testen visar så starkt. 

• Melissaaa
    Lilloppan skrev 2022-02-07 17:51:46 följande:

Det där är absolut positivt. Du kan nog ta digitalt redan nu, fått plus på det digitala innan de där testen visar så starkt. 

Åh hoppas att det är positivt! Kanske testar med digitalt redan imorgon bitti isåfall. 
  • majarg

BIM +1 testade med Abblo pharma testa tidigt..

och det är inte bara jag som ser två streck va? :O

• nomina
    majarg skrev 2022-02-08 08:21:53 följande:

Jag ser ett tydligt streck! Känner inte till testet i sig, men kan inte säga annat än GRATTIS!!! Solig
  • Lojsan DN
    majarg skrev 2022-02-08 08:21:53 följande:

Det är helt klart positivt :D 
    Vågar man säga grattis? Skrattande
  • majarg
    nomina skrev 2022-02-08 08:33:15 följande:
    Jag ser ett tydligt streck! Känner inte till testet i sig, men kan inte säga annat än GRATTIS!!! Solig
    Tack!! Solig
  • majarg
    Lojsan DN skrev 2022-02-08 08:36:22 följande:
    Det är helt klart positivt :D 
    Vågar man säga grattis? Skrattande
    Tack!! Solig Haha ja, jag är sjukt förvirrad bara 
  • pepparkaka året om

Hej alla härliga människor! 

Kan ni bara släcka mitt falska hopp om ett sträck på denna? Har aldrig fått ens en tillstymmelse till sträck på RFSU när jag inte varit gravid, men tycker att jag ser något!? BIM -5 så väldigt tidigt. Men tog 2 tidiga test efter som var helt blanka. 

Bläää för att vara testoman och vilja något så mycket. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester