• Josefinanna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sååå jag tog ett gravtest idag. Har gått på p-piller så ingen aning om när bim är. Första bilden är efter 1 min och andra är efter timmen. Ogiltigt pga den tunna linjen eller vad säger ni? 

• Caleido

peppar­kaka året om: jag anar en skugga

Haha du är inte ensam! Jag är också testoman (testade alldeles för tidigt denna gång)

Här är mitt test idag, man ser liksom en skugga men har ingen aning hur ett gravtest ser ut (om det ens är möjligt så tidigt) är på BIM -6 hehe. Vad tror ni?

Självklart ska det tas ett till test på söndag!
  • pepparkaka året om
    Caleido skrev 2022-02-08 22:39:26 följande:

peppar­kaka året om: jag anar en skugga

Haha du är inte ensam! Jag är också testoman (testade alldeles för tidigt denna gång)

Här är mitt test idag, man ser liksom en skugga men har ingen aning hur ett gravtest ser ut (om det ens är möjligt så tidigt) är på BIM -6 hehe. Vad tror ni?

Självklart ska det tas ett till test på söndag!
    Tycker också att jag ser en skugga! Hoppas att du får tydligt sträck nästa gång du testar! 
  • Anonym8787
    Hej! 
    Ber om hjälp att tolka, blir både glad och orolig på samma gång.

Tog ett test i morse, bim-5 tror jag. CB testa tidigt. 
    Vad tror ni? 
    Jag har ?laborerat? med testet i telefonen, men vet inte riktigt hur man gör det på rätt sätt. 
    Men visst skymtas en skugga? 
    10 minuter efter var strecket mycket tydligare, men jag vet att det inte är att betrakta som tillförlitligt då. 
    Inseminering gjordes 28/1. 
    Tacksam för hjälp!!
  • Barret

BIM-5, är det någon som ens kan ana en svag, svag skugga? Svårt att få med på bild ????
  • Caleido
    Barret skrev 2022-02-09 10:55:15 följande:
    BIM-5, är det någon som ens kan ana en svag, svag skugga? Svårt att få med på bild ????
     Kanske är var det lite för tidigt? Har du testat nåt mer? Jag kan faktiskt inte se nånting från min mobil :/

Skulle egentligen hålla mig från att testa hade jag tänkt men efter diverse ovanliga symtom och oklart om man ska dricka ett glas vin ikväll, så testade med ett RFSU testa tidigt och fick såhär (BIM-3):

Hur skulle ni tolka det här?
  • Klara1997
    Barret skrev 2022-02-09 10:55:15 följande:

Jag ser tyvärr inte något, men kan ju vara förtidigt 
    håller tummarna
  • Klara1997
    Caleido skrev 2022-02-11 15:41:05 följande:
     Kanske är var det lite för tidigt? Har du testat nåt mer? Jag kan faktiskt inte se nånting från min mobil :/

Skulle egentligen hålla mig från att testa hade jag tänkt men efter diverse ovanliga symtom och oklart om man ska dricka ett glas vin ikväll, så testade med ett RFSU testa tidigt och fick såhär (BIM-3):

Jag tror att du inte ska dricka vin :) 
  • MissDB
    Caleido skrev 2022-02-11 15:41:05 följande:

Ser positivt ut :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester