• Nathaliextnf

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonyym12 skrev 2022-02-17 00:49:28 följande:
    Är osäker men tycker jag ser ett till streck, är predictor early. 
    Det syns ett streck! Grattis :)
  • Melisandre
    Anonyym12 skrev 2022-02-17 00:49:28 följande:
    Är osäker men tycker jag ser ett till streck, är predictor early. 

Det där är positivt :)

• Nathaliextnf
    Hoppas 2012 skrev 2022-02-16 10:32:01 följande:

Bim-4
    Experter vad säger ni? Roligt att spekulera :)

Ser ett svaaagt streck. Tagit nytt test idag? 
  • Hoppas 2012
    Nathaliextnf skrev 2022-02-17 10:08:16 följande:
    Ser ett svaaagt streck. Tagit nytt test idag? 
    Yes men ett CB, lägger in
  • Anonyym12

Är lite chockad då jag födde för drygt 5 månader sen och helammar???? ska ta nytt imorgon, har bara lite svårt att tro på det????

• Susannakarlesson

Hej jag börjar nog bli knäpp på alla tester, jag har inte fått min mens Än efter senaste bebis så vet inte om jag haft äl eller inte men i förrgår vaknade jag med illamående & spydde lite senare sen ingenting mera tog test imorse & antingen är jag så desperat efter ett streck så jag inbillar mig eller så vågar jag inte riktigt tro på att jag ser. Svårt att få på bild men testar 

någon input?? 
  • knäpptjej
    Susannakarlesson skrev 2022-02-17 12:28:42 följande:
    Hej jag börjar nog bli knäpp på alla tester, jag har inte fått min mens Än efter senaste bebis så vet inte om jag haft äl eller inte men i förrgår vaknade jag med illamående & spydde lite senare sen ingenting mera tog test imorse & antingen är jag så desperat efter ett streck så jag inbillar mig eller så vågar jag inte riktigt tro på att jag ser. Svårt att få på bild men testar 

någon input?? 
    Jag ser iallafall 2 streck :) 
  • knäpptjej

Okej så jaa. Jag helammar så har noll koll på tid här. Men tog ett igår på dagen och ett till i morse.

första igår och andra i morse. Var ganska trött när jag tog idag så kollade inte supernoga men tyckte att det liknande testet igår.. kollar efter en halvtimme då ser de ut sådär..  Är det ena spökstrec och det andra torkstreck? Eller vad händer Skrattande har beställt CB:s nya tidiga digital som jag ska ta imorgon. Men vad tror ni? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester