• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Astridsmama15 skrev 2022-02-06 14:56:12 följande:

Tyvärr är testet från apotek365! vad hemskt att det visat så många falska positiva för dig! Har du kontaktat dem? 

När jag såg ditt svar for jag snabbt och köpte ett CB test vilket inte visade två streck :( förväntad mens på tisdag så på onsdag testar jag igen med ett CB test. 

Ja sååå tråkigt :( Jag har kontaktat dom och skickat bilder till dom. Jag fick kompensation för det som tur va. De var väldigt tillmötesgående :) 

Nej va tråkigt att det inte var positivt för din del, det är nästan så att jag vill be om ursäkt för hur dåliga deras tester är :(  Men då håller vi tummarna för att det fortfarande finns lite hopp kvar. 
  • Klara1997

Ja eftersom jag inte Känner min kropp längre efter att ha haft spiral så är jag osäker när min ägglossning faktiskt var 
    kroppen lurar mig med mollvärk en dag och läsa av flytningar verkar ju inte heller funka längre haha 
    shit vad jag ångrar det preventivmedlet

okej här är iaf dagens test, ett testa tidigt så det ska vara två streck 

ser lite blått i verkligheten men bara längst ner på resultatslinjen 
    osäker när jag min bm är, men enligt min kalender 10/2 men enligt det jag läst min kropp så idag 
    vi får se....
    vad tror ni om mitt test? Kört nu :(

• fialth
    Klara1997 skrev 2022-02-07 09:35:59 följande:

Ser lite bättre här kanske...

Jag ser! Men tycker att som testen är opålitliga.. fått spökstreck hur många gånger som helst på dom! 
  • Klara1997
    fialth skrev 2022-02-07 09:57:16 följande:
    Jag ser! Men tycker att som testen är opålitliga.. fått spökstreck hur många gånger som helst på dom! 
    tack för svar
    Ja de är ju det, får se om mensen kommer eller om det blir ett test om två-tre dagar igen och då ett annat test :) ;/
  • Kaol81

@hoppas 2012.  (kan inte citera därför skriver jag så här)

Jag har köpt ett 2-pack av de testen och kommer testa i mitten/slutet av den här veckan nån gång. Bim 13-14:e.
    tänker att de inte kommer kunna ge spöksträck/torksträck på samma sätt som CB andra tidiga tester kan göra. Så det känns ju skönt. 

Däremot litar jag av någon anledning inte på att de kommer ge utslag redan vid 10ml som det står.

• Hoppas 2012
    Kaol81 skrev 2022-02-07 12:06:11 följande:

@hoppas 2012.  (kan inte citera därför skriver jag så här)

Jag har köpt ett 2-pack av de testen och kommer testa i mitten/slutet av den här veckan nån gång. Bim 13-14:e.
    tänker att de inte kommer kunna ge spöksträck/torksträck på samma sätt som CB andra tidiga tester kan göra. Så det känns ju skönt. 

Däremot litar jag av någon anledning inte på att de kommer ge utslag redan vid 10ml som det står.

Vad spännande att höra att du testar dom :)
    Jag litar inte på nått test vid 10ml haha
    Håll oss uppdaterade
  • Melissaaa

Igår morse, oregelbunden mens men kanske var BIM-1 igår alt BIM-3. Är detta ett svagt plus tro? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester