• Viktoria005

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något på dessa bilder?
  • Maymom
    Mhakansson skrev 2022-05-10 20:15:09 följande:

Bim+2 och tycker mig se något väldigt väldigt svagt?? cb digitalt visar dock neg.
    Ser tyvärr inget. Kontrollstrecket ser konstigt ut så jag hade nog inte litat på det testet oavsett.
  • Cashili33
    Jbskog skrev 2022-05-10 20:12:05 följande:
    Tror ni detta är pos eller spök? 
    Ser inget , ev en smal färglös remsa men ser tyvärr negativt ut 
  • Norm44

min mobilkamera är trasig därav bilderna.. måste ta med vidvinkel och zooma då ?närkameran? är trasig.. 

den översta tog jag igår kväll. Visade svaaaaagt nästan så jag tänker att det kan va inbillning. efteråt när det torkat var det ett tydligt streck, vilket jag aldrig någonsin fått innan. Jag har pco och försökt bli gravid ett år. 

nedersta är nu på morgonen, också svaagt men rosa. Inbillar jag mig? är Det vanligt att få tydligt rosa/rött torksträck utan graviditet? pga pco är min cykel otroligt oregelbunden med långa cyklar. hjälp! 
  • Nathaliextnf
    Norm44 skrev 2022-05-12 09:18:26 följande:
    min mobilkamera är trasig därav bilderna.. måste ta med vidvinkel och zooma då ?närkameran? är trasig.. 

den översta tog jag igår kväll. Visade svaaaaagt nästan så jag tänker att det kan va inbillning. efteråt när det torkat var det ett tydligt streck, vilket jag aldrig någonsin fått innan. Jag har pco och försökt bli gravid ett år. 

nedersta är nu på morgonen, också svaagt men rosa. Inbillar jag mig? är Det vanligt att få tydligt rosa/rött torksträck utan graviditet? pga pco är min cykel otroligt oregelbunden med långa cyklar. hjälp! 
    jag tycker dom ser positiva ut! Grattis! 
  • Lojsan DN
    Norm44 skrev 2022-05-12 09:18:26 följande:

Det ser ut att vara positivt, men är det tester från apotek365 så är det standard med falsa positiva.
    Jag rekomenderar då att köpa ett digitalt. 
    Jag köpte ett 50 pak och 40 av dom visade falskt. :/ 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester