• Norm44

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åå hoppas. det är RFSU testa ofta. Får testa med annat test imorgon! tack för svar :) 

• Maymom
    Norm44 skrev 2022-05-12 10:17:52 följande:

Åå hoppas. det är RFSU testa ofta. Får testa med annat test imorgon! tack för svar :) 

Jag tycker det översta såg positivt ut men som du s så läste du av det efter det Torkat.

vänta gärna två dar innan du testar igen så hinner det bli lite tydligare. Så slipper du samma funderingar imorgon igen. :)
  • Maymom
    Hoppas 2012 skrev 2022-05-12 11:07:27 följande:

Någon som ser något?

Nej tyvärr
  • Nathaliextnf
    Norm44 skrev 2022-05-12 15:18:21 följande:
    Kunde inte hålla mig.. de svaga strecken med morgonurin var ett plus!
    Stort grattis Hjärta
  • Fläderpärlan

Hjälp. Tog detta igår kväll, ett svagt positivt test (eller hur?) Men i morse visade det negativt. Har Bim om 4 dagar. Vad tror ni? 
  • Batica
    Fläderpärlan skrev 2022-05-13 12:14:50 följande:
    Hjälp. Tog detta igår kväll, ett svagt positivt test (eller hur?) Men i morse visade det negativt. Har Bim om 4 dagar. Vad tror ni? 
    Positivt! Ibland är kisset mer koncentrerat på kvällen än på morgonen konstigt nog.
    Lilja 26 maj 2016, Lucas 24 augusti 2020, Liten bf 23 juli 2022
  • Vågen22

Hej! Vad tror ni om detta? 

Det första är efter test tiden. Så det gills inte men känns ändå positivt på nåt sätt. Jag inbillar mig säkert.

jag är bara på äl+ 7 

Hoppas!! 

• Mariajohanna

Jag behöver också lite hjälp här nu! 

lite osäker på när BIM är pga ett missfall(MA) för 4 månader sedan, efter det är cykeln ibland några dagar längre. 

lite data: 
    - ökning på ÄL test 4 maj 
    - dag 30 på cykeln idag
    - testade dag 29 (igår) och fick då detta resultat med clearblue testa tidigt: 

För att det ska synas på bild som i verkligheten ljusade jag upp bilden något. 
    rfsu teststickor visade inget varken igår eller idag. 

vad tror ni? *hoppful* 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester