• sötmummy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Medioker:fick.mkt svagt på clearblues 25 ml  2 dgr innan beräknad mens. Hmm hoppas de blir starkare streck snart {#emotions_dlg.flower}

• Katch91
    Yrup skrev 2022-10-03 12:00:08 följande:

Katch91 vilken dag var du på då? 🙂

ÄL+9 Var detta. Så tidigt :)
  • Frökensson

Jag har tagit 4 test nu. Ett i fredags (svagt eller spök) ett i lördags (svagt eller spök) ett igår (negativt men med kylt kiss vilket jag läste var fel) och ett precis nu (svagt eller spök).

Kan det blivit en befruktning som typ inte fäste? Jag har ingen mens än, BIM + 13. Har två barn sedan innan och minns inte denna osäkerhet angående testresultat. 

Det längst ner togs i fredags och är sånt testa tidigt test.  Det översta tog jag precis och är vanligt test. 

Jag testade redan i fredags då det var min beräknade mens då. sedan Jag slutade med p-piller i somras har min fas mellan ägglossning och mens varit väldigt kort på typ 10 dagar. 

• Anonym4848
    Frökensson skrev 2022-10-03 16:31:19 följande:

Jag har tagit 4 test nu. Ett i fredags (svagt eller spök) ett i lördags (svagt eller spök) ett igår (negativt men med kylt kiss vilket jag läste var fel) och ett precis nu (svagt eller spök).

Kan det blivit en befruktning som typ inte fäste? Jag har ingen mens än, BIM + 13. Har två barn sedan innan och minns inte denna osäkerhet angående testresultat. 

Det längst ner togs i fredags och är sånt testa tidigt test.  Det översta tog jag precis och är vanligt test. 

Jag testade redan i fredags då det var min beräknade mens då. sedan Jag slutade med p-piller i somras har min fas mellan ägglossning och mens varit väldigt kort på typ 10 dagar. 

Det är väldigt vanligt, sk. kemisk graviditet. Förutsatt att testerna inte börjar öka då.
  • Yrup

Mina senaste test har sätt ur såhär. Lite rosa i kanten. Någon annan som fått detta med testlagret? 
  • Jbskog

Någon som testat detta graviditetstest från amazon och fått falskt? Tycker att det är ett streck? 

• Tomatfluff

BIM -4
    Lagt upp tidigare i tråden på typ BIM-8. Fick konstig molvärk igår kväll/natt med kittel/pirr och känt mig extremt trött. Tog ett test nu innan lunch, ser ni något? Vågar inte ens tro på eller hoppas!

• Anonym4848
    Tomatfluff skrev 2022-10-04 12:02:59 följande:

BIM -4
    Lagt upp tidigare i tråden på typ BIM-8. Fick konstig molvärk igår kväll/natt med kittel/pirr och känt mig extremt trött. Tog ett test nu innan lunch, ser ni något? Vågar inte ens tro på eller hoppas!

Alltså förlåt, men det blir ju typ svårare att se något när man mixtrar med färg, ritar streck osv. Jag kan inte så något iaf, men vänta några dagar till och testa igen!
  • Tomatfluff
    Anonym4848 skrev 2022-10-04 14:59:42 följande:
    Alltså förlåt, men det blir ju typ svårare att se något när man mixtrar med färg, ritar streck osv. Jag kan inte så något iaf, men vänta några dagar till och testa igen!
    Har inte mixtrat med färg, har däremot lagt in bilderna i en appen som omvänder dem till negativa, vilket gör att man kan se strecken på graviditetstest tydligare genom den lysande färgen.

Jag ser rätt tydligt, likaså vänner jag skickat samma bilder till, men tack.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester