• medioker

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Börjar nog tappa hoppet här då strecken ej ökar & inser att det förmodligen är spökstreck..har aldeig fått det på dessa dock innan. RFSU som mäter 25 är blanka fortfarande. 3 dagar till BIM. Syns knappt på bilden uppladdad heller men strecket är där..vad det nu gör för nytta om det bara är en spökis.
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-10-01 07:46:12 följande:
    Börjar nog tappa hoppet här då strecken ej ökar & inser att det förmodligen är spökstreck..har aldeig fått det på dessa dock innan. RFSU som mäter 25 är blanka fortfarande. 3 dagar till BIM. Syns knappt på bilden uppladdad heller men strecket är där..vad det nu gör för nytta om det bara är en spökis.
    Testa clearblue early digital o early vanlig. Hade inte ens streck på rfsu när jag fick positivt på de andra
  • Tomatfluff

Bim -9 och -8.
    ÄL +9 
    Vad tror ni, något som blivit fel med testet som visar en tunn linje? Det testet såg ut som bilden överst inom 5 minuter, sedan såg det ut så som på andra bilden. Sista bilden är på ett test från dagen innan. Blir så dålig kvalite här dock

• medioker
    sötmummy skrev 2022-10-01 08:37:01 följande:
    Testa clearblue early digital o early vanlig. Hade inte ens streck på rfsu när jag fick positivt på de andra
    Vilken dag fick du positivt då? Har testat restlagret med som är från 25 men lika blankt där. Med mina andra två graviditeter har jag plussat redan på ÄL+9 och sen har det ökat fint varannan dag så känns ändå kört nu. Får bara svagt streck på morgonen samt eftermiddagen då jag inte kissat på 3-4 timmar.
  • Frökensson

jag har kort fas mellan ägglossning och mens så min beräknade mens var 10 dagar efter ägglossning . Igår fick jag ett svagt svagt plus på testa tidigt och idag detta otroligt svaga på RFSU vanligt (inte testa tidigt). På tisdag skulle jag ha mens om jag som de flesta hade mens 14 dagar efter ägglossning.

Kan det vara positivt men en aning för tidigt för att se?
  • J3nnif3r

Tog prover i måndags och mina LH prover var normalhöga så jag tog ett ägglossningstest som var positivt. Nu går jag och väntar på att kunna ta graviditetstest. Så lång väntan tills 10 okt. Tog ett igår som såg ut såhär inom tidsramen

• Cashili33
    J3nnif3r skrev 2022-10-02 07:10:26 följande:

Tog prover i måndags och mina LH prover var normalhöga så jag tog ett ägglossningstest som var positivt. Nu går jag och väntar på att kunna ta graviditetstest. Så lång väntan tills 10 okt. Tog ett igår som såg ut såhär inom tidsramen

Hm förstår inte .. tog du positivt ÄL test o måndags? Då kan inte ett gravtest va positivt nu .. 

kanske missförstår dig 
  • Katch91

Ville bara skänka lite hopp till er som får svaga nästintill obefintliga streck. Det kan visa sig vara positivt! Test nr två togs kl 21.00 på kvällen medan test nr ett togs kl 13.00 på dagen.
  • J3nnif3r

Cashili33. Ja det vi ska kolla upp då det bara är via urin jag får positivt gravtest. I blodet är det inga gravidhormoner. Min kropp är så konstig efter min biokemiska graviditet där fostret aldtig hann fästa i livnodern. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester