Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Aldrig varit med om detta tidigare, såg ett blått jämt streck efter ca 3 min, när det gått 10 min efter testet utförts hände detta. Vad tror ni?
Aldrig varit med om detta tidigare, såg ett blått jämt streck efter ca 3 min, när det gått 10 min efter testet utförts hände detta. Vad tror ni?
Hej,
Jag här igen. Är en vecka efter BIM och mina test ökar så långsamt... tog ett digitalt igen som visade 1-2 veckor fortfarande. Samma som förra veckan.
Bifogar bild på testen senaste veckan. Är så orolig att det är ett missfall på gång.
(Gjort ivf så vet exakt hur gammalt embryot bör vara och när det blev insatt)
Hej,
Jag här igen. Är en vecka efter BIM och mina test ökar så långsamt... tog ett digitalt igen som visade 1-2 veckor fortfarande. Samma som förra veckan.
Bifogar bild på testen senaste veckan. Är så orolig att det är ett missfall på gång.
(Gjort ivf så vet exakt hur gammalt embryot bör vara och när det blev insatt)
Oj då. Det borde ju som visa +3 på CB digital vid det här laget tycker jag?!
Du kan inte prova ringa klinken du gjorde IVF hos och rådfråga?
Oj då. Det borde ju som visa +3 på CB digital vid det här laget tycker jag?!
Du kan inte prova ringa klinken du gjorde IVF hos och rådfråga?
Jag förstår det
Du äter inga speciella mediciner som gör att det inte bildas så mycket Hcg? En vän till mig plussade inte ens på ett gravtest förens vecka 14(!!) pga mediciner. Dom fick bekräfta via flera ultraljud att hon faktiskt var gravid.
Jag förstår det
Du äter inga speciella mediciner som gör att det inte bildas så mycket Hcg? En vän till mig plussade inte ens på ett gravtest förens vecka 14(!!) pga mediciner. Dom fick bekräfta via flera ultraljud att hon faktiskt var gravid.
Attans!!
Jag håller iallafall tummarna att allt är som det ska