• svansmamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vendela18 skrev 2023-01-11 15:43:22 följande:

Svansmamman: tack för du svarar.

Jag har en app som jag följer skriver in dagarna när ja har mens näe den slutar , så följer den. använt LH remsor med men inget har funkat. Tempat har jag aldrig gjort för vet inte ens hur man gör 🙃. 

Bara så jag förstår dig rätt, du menar att du kört på ägglossningstest och haft sex vid positivt test men ändå inte blivit gravid? Har du testat det många gånger? Det där med appar är lurigt, det är lätt att missa sin ägglossning om man litar på dem då de räknar ut dagarna utifrån en algoritm och därför inte nödvändigtvis markerar ägglossning när den verkligen är. Med lite ?tur? är det så enkelt att du missat ägglossningen som gjort att du inte blivit gravid än. ❤️
  • Mathilda999
    mattiswall skrev 2023-01-11 16:47:42 följande:
    Hejsan, hoppar in här jag med!

Hade ÄL nyårsafton och BIM nu på söndag 15/1. Haft molvärk 2-3 dagar nu samt väldigt trött. 
    Igår började brösten ömma ytterst lite och idag ömmar de ännu mer.

Blev gravid i augusti förra året men det slutade i missfall i v.6.. Även då hade jag tidiga symptom samt testade positivt väldigt tidigt.

Vi har försökt sedan dess utan resultat men denna gång kan man kanske känna sig lite hoppfull? Vad tror ni?

Första testet (rosa lock) är från i måndags BIM-6

Andra testet är från imorse BIM-4 
    Definitivt positivt på BIM-4, grattis ! 
  • mattiswall

Bättre bild åt rätt håll kanske: 

mattiswall skrev 2023-01-11 16:47:42 följande:
    Hejsan, hoppar in här jag med!

Hade ÄL nyårsafton och BIM nu på söndag 15/1. Haft molvärk 2-3 dagar nu samt väldigt trött. 
    Igår började brösten ömma ytterst lite och idag ömmar de ännu mer.

Blev gravid i augusti förra året men det slutade i missfall i v.6.. Även då hade jag tidiga symptom samt testade positivt väldigt tidigt.

Vi har försökt sedan dess utan resultat men denna gång kan man kanske känna sig lite hoppfull? Vad tror ni?

Första testet (rosa lock) är från i måndags BIM-6

Andra testet är från imorse BIM-4 

• Sandtrollet
    Vendela18 skrev 2023-01-11 15:43:22 följande:

Svansmamman: tack för du svarar.

Jag har en app som jag följer skriver in dagarna när ja har mens näe den slutar , så följer den. använt LH remsor med men inget har funkat. Tempat har jag aldrig gjort för vet inte ens hur man gör 🙃. 

har du testat digital ägglossningstest?
    har haft vanliga äl stickor i många år, aldrig fungerat och testade digitala, blev gravid 3gg på första försöket.

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Vendela18

nej dem har jag inte testat eller tempa . får nog testa dem digitala. låter som en bea ide tack för eran hjälp. 🙏

• Vendela18

mattiswall:jqg ser linjer på båda och på andra ser de ut som den blivit starkare men jag ser bara grå på den. har du andrs test du kan testa imorgon vitti ?

• Swave
    t123 skrev 2023-01-11 16:49:13 följande:
    Ser det här ut som spökstreck? Babyplans tidiga test! Är nog fyra-fem dagar till BIM så det är extremt tidigt oavsett. Ska testa igen om nån dag men tänkte om fler fått en sån ?skugga??
    Babyplan Early är kända för sina tydliga tork/spökstreck tyvärr.
  • t123
    Swave skrev 2023-01-12 07:09:16 följande:
    Babyplan Early är kända för sina tydliga tork/spökstreck tyvärr.
    Fick lite tydligare idag, så hoppas på att det är positivt 😊
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester