• Millannn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lojsan DN skrev 2023-01-09 16:07:33 följande:

Jo det kan nog vara nått där. Testa igen om 2 dagar så hoppas vi på en stegring. Vilken Cd är du på? 

Jag är osäker! Skulle tro äl+10. Beställde hem ett 2-pack gravtest från apotea så jag testar med morgonurin när dom har kommit! :) 
  • svansmamman
    Det är duvet skrev 2023-01-10 08:31:21 följande:

Vad tror ni om denna? Defekt test?

BIM-5

Det ser ut som att bilden är tagen efter testtiden då färgen ser torkad ut, om så är fallet skulle jag inte säga att testet är defekt utan bara att det inte är giltigt då man inte ska avläsa resultat efter testtiden. Det är vanligt att speciellt cbs icke-digitala test ger alla möjliga färgrester efter testtiden. 
  • Det är duvet
    svansmamman skrev 2023-01-10 12:15:55 följande:
    Det ser ut som att bilden är tagen efter testtiden då färgen ser torkad ut, om så är fallet skulle jag inte säga att testet är defekt utan bara att det inte är giltigt då man inte ska avläsa resultat efter testtiden. Det är vanligt att speciellt cbs icke-digitala test ger alla möjliga färgrester efter testtiden. 
    Det är taget inom svarstiden annars hade jag förstått varför det såg ut så.
  • Annemarit123

Hej. jag ser ett streck. 

Är det BIM +4 eller BIM -4

larssonjansson skrev 2023-01-10 14:11:46 följande:

Hej kan ni hjälpa att tyda detta test är de spökstreck eller är de svagt plus.
    Idag bim 4 

• larssonjansson
    Annemarit123 skrev 2023-01-10 15:41:07 följande:

Hej. jag ser ett streck. 

Är det BIM +4 eller BIM -4

Hej det är bim plus 4 alltså 4 dagar över tiden ska ta ett clearblue digital nu snart så ska vi se vad det visar är dessa tillförlitliga? 
    Mvh 
  • larssonjansson

Plussade idag bim +4 önskar er alla lycka till de vart sån glädje här hemma sambon grät o var över lycklig 🥰 ta hans om er alla fina 
  • Vendela18

Åhh grattis alltid kul när ngn av er blir gravida här 🙏🙏😁 Någon som vet ngn knep på bli gravid , försökt nu 1 år och ingen lycka. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester