• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jbskog skrev 2023-01-12 14:38:15 följande:

Tror ni detta är spökstreck? Gjorde testen i samma urin. 

Jag ser ärligt inga streck alls 

Men , jag vet att dessa test ofta ger skuggor 
  • Swave
    Jbskog skrev 2023-01-12 14:38:15 följande:

Tror ni detta är spökstreck? Gjorde testen i samma urin. 

Ser inget alls tyvärr? Obestämd
  • Swave
    t123 skrev 2023-01-12 16:43:22 följande:
    Fick lite tydligare idag, så hoppas på att det är positivt 😊

Jag håller tummara Hjärta

Hur många dagar efter ÄL är du?

• t123

Gårdagens test uppe, dagens nere. Ser inte så stor skillnad förutom att teststrecket kom snabbare. Äl+11 idag. Tror BIM är på söndag eller senast måndag. Kan det ändå vara spökstreck? 🤔
  • Amaaanda00

Jag skulle tro att det där är ett riktigt streck. jag har fått spökstreck på dessa test och då har jag inte kunnat få dom på bild. Dina syns ändå tydligt. 

t123 skrev 2023-01-13 13:45:24 följande:

Gårdagens test uppe, dagens nere. Ser inte så stor skillnad förutom att teststrecket kom snabbare. Äl+11 idag. Tror BIM är på söndag eller senast måndag. Kan det ändå vara spökstreck? 🤔
  • t123
    Amaaanda00 skrev 2023-01-13 14:02:53 följande:

Jag skulle tro att det där är ett riktigt streck. jag har fått spökstreck på dessa test och då har jag inte kunnat få dom på bild. Dina syns ändå tydligt. 

Tack för svar!! Ja, de syns tydligt både i verkligheten och på bild och har inte redigerat något (däremot är det lite knepigt ljus). Man kanske ska testa varannan dag egentligen för att få en riktig tydlig och fin stegring 😅
  • t123
    saffran123 skrev 2023-01-13 14:47:03 följande:

Såhär såg mitt ut idag! kan det vara början på ett positiv? 
    Tycker det ser ut så! Vilken dag efter ÄL? 😊
  • saffran123
    t123 skrev 2023-01-13 14:55:43 följande:
    Tycker det ser ut så! Vilken dag efter ÄL? 😊
    Jag vet inte :/ jag hade missfall för 2 månader sedan och har inte hunnit fått tillbaka mensen. Igår fick jag en ljus ljusrosa flytning som fortsatt idag men väldigt svagt och känningar i ?tjejmagen?. Lite smått yr och lätt illamående till och från. Tog ett ägglossningstest också och det visade starkt men inte positivt. Vad tror vi? ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester