• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Asplövet23 skrev 2023-10-26 17:37:20 följande:

Kvällens test äl +8? ser någon nått? mannen säger att man inte kan lita på mig längre för jag ser i syne säger han 😂

Ser tyvärr inget 
  • Sjp30

ÄL + 10 eller 11, är det ett spökstreck eller kan det vara något? Skäms Borde det inte vara starkare isåfall?

Lite mer tydligt i verkligheten än på bild (Har inte redigerat bilderna).

Tog ett likadant test för två dagar sen men det var totalblankt.

• Lojsan DN
    Sjp30 skrev 2023-10-27 10:11:39 följande:

ÄL + 10 eller 11, är det ett spökstreck eller kan det vara något? Skäms Borde det inte vara starkare isåfall?

Det där är positivt, och nej det behöver inte alls vara starkare en så. Tycker det ökar bra om det var blankt för 2 dagar sedan. När har du bim? 
  • Sjp30
    Lojsan DN skrev 2023-10-27 10:23:16 följande:
    Det där är positivt, och nej det behöver inte alls vara starkare en så. Tycker det ökar bra om det var blankt för 2 dagar sedan. När har du bim? 
    Jag vet inte riktigt när BIM är. Lång historia kort så har jag haft problem med höga prolaktinvärden (haft en cykel på 15-50 dagar och varit helt infertil) och har för en månad sen börjat med medicin för det, så jag har ingen aning om hur lång lutealfas/hur lång cykel jag faktiskt ska ha.
    Fick ett pos ältest 15/10.

Har haft en lutealfas på 3 dagar innan medicineringen?. Så det här är helt sjukt om det är ett + Skäms
  • Ememem
    Sjp30 skrev 2023-10-27 10:11:39 följande:

Jag ser också, och med tanke på att du hade ett likadant blankt för två dagar sen tror jag också att det där kan vara ett plus. Jag tror du kommer få en ökning igen om du testar imorgon och skulle följa upp med ett digitalt testa tidigt på söndag!

Väldigt glad för din skull när jag läser din historia ❤️
  • Sjp30

Kunde såklart inte hålla mig och tog ett till test bara 4 timmar senare:

Kan inte tro det!!!! SoligSkäms
    Efter 3 IVF:er där jag blev gravid 2 ggr men båda blev missed abortions, till att jag ätit medicin i knappt en månad och blir spontant gravid utan att vi ens försökt. 
    Så himla glad och tacksam!

• Ememem
    Sjp30 skrev 2023-10-27 12:17:15 följande:

Kunde såklart inte hålla mig och tog ett till test bara 4 timmar senare:

Kan inte tro det!!!! SoligSkäms
    Efter 3 IVF:er där jag blev gravid 2 ggr men båda blev missed abortions, till att jag ätit medicin i knappt en månad och blir spontant gravid utan att vi ens försökt. 
    Så himla glad och tacksam!

Stort grattis! Det är ingen tvekan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester