• Lillan95

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja jag vet.. man hoppas ju så gärna men känns inte riktigt som detta stämmer.

• Ememem
    Lillan95 skrev 2023-10-23 17:29:41 följande:

Hej på er, 

Jag har haft flera gånger jag fått spökstreck med CB, dock har de varit väldigt tunna och gråa. Jag fick detta på bim + 2 och kan se mig en skugga brevid de skarpa blåa strecket. 

Vågar man tro på detta eller är det ett klassiskt spökstreck?

Jag skulle fortfarande säga spökstreck då linjen är så ojämn i färg, är fotot taget inom tiden? I så fall ökar väl möjligheten att det är ett positivt.
  • Lillan95

Ja, eller först blev de ett svagt streck sen så ökade de i färg inom 10 min.
    Men misstänker att de är spök.. får ta digitalt imorgon och se

• Alvedon83
    Asplövet23 skrev 2023-10-25 16:54:11 följande:

Någon som ser nått? äl+7, bim på mån eller tisdag?

På den nedre bilden kanske det anas en liten skugga
  • lamadisco

Hej! Vad tror ni om detta? Första bilden är oredigerad och den andra är samma bild fast med lägre ljusstyrka. Är på ÄL+7, så vet att det egentligen är för tidigt att testa, men man blir ju så nyfiken 🤠
  • Asplövet23
    Alvedon83 skrev 2023-10-25 17:12:02 följande:
    På den nedre bilden kanske det anas en liten skugga
    Hoppas! Detta var dessutom kl 16 ca på em idag?
  • Ememem
    lamadisco skrev 2023-10-25 18:43:15 följande:
    Hej! Vad tror ni om detta? Första bilden är oredigerad och den andra är samma bild fast med lägre ljusstyrka. Är på ÄL+7, så vet att det egentligen är för tidigt att testa, men man blir ju så nyfiken 🤠
    Jag ser inget, den redigerade bilden får streck på flera ställen så misstänker mer att det är skuggor är streck.
  • Asplövet23

Kvällens test äl +8? ser någon nått? mannen säger att man inte kan lita på mig längre för jag ser i syne säger han 😂

• Ememem
    Asplövet23 skrev 2023-10-26 17:37:20 följande:

Kvällens test äl +8? ser någon nått? mannen säger att man inte kan lita på mig längre för jag ser i syne säger han 😂

Ser tyvärr inget.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester