• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sandy1337 skrev 2023-11-10 15:54:47 följande:
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    vad som är märkligt är att de röda testerna är mindre känsliga än de digitala (tidiga) jag tagit?

Ja RFSU ( röda) är väldigt okänsliga och kräver ganska mycket hormon anser jag så att ett CB digitalt early inte visar ngt låter ju lite mysko med tanke på att strecken syns på bilden ( även om bilden är redigerad?). 

någon gång har jag dock tyckt att CB early digitalt visst fel trots att andra test som kräver mer hormon faktiskt visar 

Tycker CB?s alla tidiga test är dåliga 

• Sandy1337
    Cashili33 skrev 2023-11-11 05:04:27 följande:

Ja RFSU ( röda) är väldigt okänsliga och kräver ganska mycket hormon anser jag så att ett CB digitalt early inte visar ngt låter ju lite mysko med tanke på att strecken syns på bilden ( även om bilden är redigerad?). 

någon gång har jag dock tyckt att CB early digitalt visst fel trots att andra test som kräver mer hormon faktiskt visar 

Tycker CB?s alla tidiga test är dåliga 

god morgon!

nu har det digitala slagit om:) detta innebär att det röda RFSU-testet (okänslig) visade ett svagt svagt svagt positivt test två dagar innan det digitala tidiga testet från CB!
  • Ememem
    Sandy1337 skrev 2023-11-11 05:21:40 följande:
    god morgon!

nu har det digitala slagit om:) detta innebär att det röda RFSU-testet (okänslig) visade ett svagt svagt svagt positivt test två dagar innan det digitala tidiga testet från CB!
    Stort grattis!
  • Cececilia
    god morgon!

Grattis! 😍
  • Sandy1337
    Cececilia skrev 2023-11-11 05:59:20 följande:
    Grattis! 😍
    Ememem skrev 2023-11-11 05:45:40 följande:
    Stort grattis!

Tack hörrni! Vi har försökt ett år och fick ett tidigt missfall för två månader sedan. Så att vi får ett till positivt test redan efter två månader känns både superkul och superläskigt! Hoppas verkligen att det stannar den här gången ❤️?????
  • Mammanhär

Hej. Fick detta resultat inom testtiden. Väldigt svagt men tycker de ser rosa ut. 
    Är tidigt än har 6 dagar kvar til bim.
    Men efter ca 10 minuter när jag tittade igen var testet blankt. Negativt..
    De sägs ju att ett positivt test oftast förblir positivt när de torkar. Någon kanske har erfarenhet? 

• Mammanhär
    Mammanhär skrev 2023-11-11 08:31:58 följande:

Hej. Fick detta resultat inom testtiden. Väldigt svagt men tycker de ser rosa ut. 
    De sägs ju att ett positivt test oftast förblir positivt när de torkar. Någon kanske har erfarenhet? 

Oj bilden blev ju super otydlig. Strecket syntes mer irl.
    Lägger denna bilden med så får vi se om de syns bättre. 
  • Cashili33
    god morgon!

det bekräftar min känsla av att CB early digitala inte alls är så känslig som det utges att vara 

jag ser dock inget på ditt RFSU på denna bild 

var bilderna från igår väldigt redigerade ? 

grattis i alla fall ❤️

• Cashili33
    Mammanhär skrev 2023-11-11 08:31:58 följande:

Från vilket märke är detta test 
  • Sandy1337
    Cashili33 skrev 2023-11-11 09:52:06 följande:

det bekräftar min känsla av att CB early digitala inte alls är så känslig som det utges att vara 

jag ser dock inget på ditt RFSU på denna bild 

var bilderna från igår väldigt redigerade ? 

grattis i alla fall ❤️

Japp, bilden jag lade upp igår var ?redigerad? på så sätt att jag dragit ner ljusstyrkan.

postar den ?ordinarie? bilden här också :)

jag fick alltså väldigt väldigt svaga linjer på RFSUs tester 2 dagar innan CBs tidiga digitala. Vilket jag tycker är lite märkligt. Antingen är RFSUs mycket känsligare än vad som anges eller så är CB tidiga digitala inte lika känsliga som anges 🤷🏼?♀️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester