-
Bim -7 står det 😊. För de flesta är dock även det väldigt tidigt men har man tex en lutealfas på 17 dagar så är man ÄL + 10 🤷?♀️😊Maymom skrev 2023-10-30 20:53:12 följande:ÄL+7? Väldigt tidigt att ta test, vänta minst 2 dar och ta nytt.
-
Jag tror inte att jag ser nåt på dessa men vill ändå fråga er om ni kan se något streck?.. -
Ser inget streckMuurrreeee skrev 2023-11-02 12:05:28 följande:Jag tror inte att jag ser nåt på dessa men vill ändå fråga er om ni kan se något streck?..
-
Hej på er.
jag hade liksom gett upp hoppet om att bli naturligt gravid efter 8 år av infertilitet. Men på sistone har jag känt mig lite konstig så jag hittade ett 1 år gammalt test och tänkte ?äsch? också kissade jag på stickan. och så ser jag ett streck?! Men det är liksom väldigt rosa runt om också så känns konstigt. (Plus att testet är gammalt) sen kollade efter typ 15-20 min (det ska man ju inte jag vet) och då såg det ut som bild nr 2. Ska jag bara ignorera allt eftersom testet är gammalt?
help a girl out 🥲 -
Vet ej hur gamla test funkar ärligt så bäst är väl att köpa ett nytt man man ser ju onekligen ngt därCaligirl90 skrev 2023-11-02 19:28:05 följande:Hej på er.
jag hade liksom gett upp hoppet om att bli naturligt gravid efter 8 år av infertilitet. Men på sistone har jag känt mig lite konstig så jag hittade ett 1 år gammalt test och tänkte ?äsch? också kissade jag på stickan. och så ser jag ett streck?! Men det är liksom väldigt rosa runt om också så känns konstigt. (Plus att testet är gammalt) sen kollade efter typ 15-20 min (det ska man ju inte jag vet) och då såg det ut som bild nr 2. Ska jag bara ignorera allt eftersom testet är gammalt?
help a girl out 🥲
var i cykeln är du ? ❤️ -
Caligirl90 skrev 2023-11-02 19:28:05 följande:Hej på er.
help a girl out 🥲Det är ju något på stickan! Men det bästa är väl att ta ett som inte är gammalt innan man ropar hej! Håller tummarna att det kan vara ett riktigt plus 🤞🙏
Har testet gått ut? vet du var i cykeln du är? -
Jag har liksom ingen cykel då jag går på en östrogenbehandling för att jag är i för tidigt klimakterie, hade en minimal blödning för 2 veckor sedan som jag får ibland så typ omöjligt för mig att veta :/ men ja ni har ju förstås rätt att jag får testa igen!Cececilia skrev 2023-11-02 19:46:28 följande:
Det är ju något på stickan! Men det bästa är väl att ta ett som inte är gammalt innan man ropar hej! Håller tummarna att det kan vara ett riktigt plus 🤞🙏
Har testet gått ut? vet du var i cykeln du är?
-
Caligirl90 skrev 2023-11-02 19:49:36 följande:Jag har liksom ingen cykel då jag går på en östrogenbehandling för att jag är i för tidigt klimakterie, hade en minimal blödning för 2 veckor sedan som jag får ibland så typ omöjligt för mig att veta :/ men ja ni har ju förstås rätt att jag får testa igen!
Ja man vill ju inte ge falska förhoppningar, men håller tummarna för dig!
-
Ok , ta ett nytt som inte gått ut så får du svart på vittCaligirl90 skrev 2023-11-02 19:49:36 följande:Jag har liksom ingen cykel då jag går på en östrogenbehandling för att jag är i för tidigt klimakterie, hade en minimal blödning för 2 veckor sedan som jag får ibland så typ omöjligt för mig att veta :/ men ja ni har ju förstås rätt att jag får testa igen!
är du i klimakteriet + gammalt test vågar jag ej säkert säga att det är ngt
håller tummarna dock !! -
Caligirl90 skrev 2023-11-02 19:49:36 följande:Jag har liksom ingen cykel då jag går på en östrogenbehandling för att jag är i för tidigt klimakterie, hade en minimal blödning för 2 veckor sedan som jag får ibland så typ omöjligt för mig att veta :/ men ja ni har ju förstås rätt att jag får testa igen!
Jag hoppas verkligen att det är ett positivt test du har där. Men bäst är att köpa ett digitalt test.
Av en slump så läste jag om just klimakterie, och där stor det att man kan få falska positiva test för att hcg nivån kan ligga högre då. Är det något du hört?
Annars hade jag nog bett läkaren om ett blodprov 😊