• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

CriisseObst skrev 2023-11-06 15:51:19 följande:

Vad tror ni? Strecket syns mer irl och är rosa. Bim - 5 så ännu tidigt

Just de där röda testen verkar vara kända för falska supersvaga streck.. därför svårt. Men kan absolut vara något tidigt. 
  • Daphodil
    Anko skrev 2023-11-06 21:00:24 följande:
    Mitt ser ut såhär, har alla ? tecken ? jag haft tidigare? tog TVÅ digitala som var negativa. 
    Ser positivt ut.. men om bilden är trixad med ljus och skärpa får det tas med en nypa salt!
  • Mepås
    Lillfia989 skrev 2023-11-08 14:29:30 följande:

vad tror ni? Är det Vanligt med spökstreck på babyplan?

Vanligt ja, dem är billiga så ibland kan man förväxla konturerna med ett streck. Dock ser det där snarare ut som ett positivt test om än väldigt tidigt. När hade du ägglossning?
  • Lillfia989
    Mepås skrev 2023-11-08 14:59:08 följande:
    Vanligt ja, dem är billiga så ibland kan man förväxla konturerna med ett streck. Dock ser det där snarare ut som ett positivt test om än väldigt tidigt. När hade du ägglossning?
    Tack för svar! Jag har för mig att jag tog ett sånt test för 1 år sedan och de såg lika ut men var negativt. har dock inte sparat den bilden Rynkar på näsan Jag hade ägglossning den 14 oktober Oskyldig har haft mens emellan men känner mig så illamående just nu att jag vill spy om dagarna så kanske är något Oskyldig 
  • Syskonförsök

Babyplan själva säger att om strecket är grått ska testet tolkas som negativt och är det rosa är det positivt. Vilken färg är det ? Så här såg mitt plus ut äl+9. Svagt men strecket var ändå tydligt rosa (åtminstone i verkligheten)

Lillfia989 skrev 2023-11-08 14:29:30 följande:

vad tror ni? Är det Vanligt med spökstreck på babyplan?

• Finmamma

Hej

ska jag hoppas el låta bli? Bim -4 idag. Igår när jag testade fanns inget alls på testet. Jättesnällt om någon vill svara

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester