• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser torkat Ut när du fotat men syntes det inom tid är det absolut positivt 

mrsWikman skrev 2023-12-06 11:39:34 följande:
    Vad tror ni? 
  • Tusse89

Åh behöver hjälp att tyda. Fick detta på äl+9 idag. Har lite motvärk i magen + diarré (sorry för tmi) så är såklart orolig att det är ett dåligt symtom / tecken.. Rynkar på näsan det är graviditetskollens stickor. 😌

och 

• Maymom
    Tusse89 skrev 2023-12-09 22:44:20 följande:

Åh behöver hjälp att tyda. Fick detta på äl+9 idag. Har lite motvärk i magen + diarré (sorry för tmi) så är såklart orolig att det är ett dåligt symtom / tecken.. Rynkar på näsan det är graviditetskollens stickor. 😌

och 

Är det nån av bilderna som inte är redigerad?
  • Tusse89
    Maymom skrev 2023-12-10 00:50:16 följande:
    Är det nån av bilderna som inte är redigerad?
    Den sista är inte redigerad!:)

• Lojsan DN
    Tusse89 skrev 2023-12-10 06:30:16 följande:
    Den sista är inte redigerad!:)

Det testet syns det bäst på, så det hade du inte redigerat. Jag tycker det absolut ser positivt ut 😃
  • Tusse89

Lojsan DN skrev 2023-12-10 06:48:49 följande:
    Det testet syns det bäst på, så det hade du inte redigerat. Jag tycker det absolut ser positivt ut 😃
    Tack 😃 tog två till imorse som också visade positivt. hoppas inte mina symtom är något dåligt bara, hade inte såhär tidiga symtom med min första. 
  • Lojsan DN
    Tusse89 skrev 2023-12-10 07:02:39 följande:
    Tack 😃 tog två till imorse som också visade positivt. hoppas inte mina symtom är något dåligt bara, hade inte såhär tidiga symtom med min första. 

Ja men grattis!

Det är hormonerna som spökar för dig, ingen är den andra lik 😊

• Maymom
    Tusse89 skrev 2023-12-10 07:02:39 följande:
    Tyckte det syntes något på det oredigerade. Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester