• Pommac

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är det bara ett spöke tro? vågar inte hoppas, vi har försökt såååå länge. 
  • Cececilia
    Pommac skrev 2024-02-09 19:16:07 följande:
    Är det bara ett spöke tro? vågar inte hoppas, vi har försökt såååå länge. 
    Ser strecket! tror det är positivt 🤞
  • Pommac
    Cececilia skrev 2024-02-09 19:25:38 följande:
    Ser strecket! tror det är positivt 🤞
    Hoppas! Hoppas! Får ta ett nytt test i morgon. jag hade så jäkla ont i huvudet igår och Alvedon brukar inte hjälpa helt. tänkte ta Ipren men var tvungen att ta ett test först.. har typ 5 dagar till Bim.
  • Lisa med kniven
    Hawaiipizza skrev 2024-02-09 20:43:23 följande:
    Strecket är blått i verkligheten, men smalt. Vad tror ni? Är sjukt förvirrad 
    CB är ju kända för spökstreck så svårt att säga. Köp ett digitalt test så får du ett säkert svar. 
  • norrpigan

Från idag! Jag tycker ändå att de ökat mer från igår em urin.. 🤯 Aldrig fått spökstreck på apotekets. Men ändå väldigt osannolikt att bli gravid trots att man inte fått sin mens? Känns ju som att kroppen är väldigt rubbad ännu. 
  • Cashili33
    norrpigan skrev 2024-02-09 23:46:09 följande:
    Från idag! Jag tycker ändå att de ökat mer från igår em urin.. 🤯 Aldrig fått spökstreck på apotekets. Men ändå väldigt osannolikt att bli gravid trots att man inte fått sin mens? Känns ju som att kroppen är väldigt rubbad ännu. 
    Ser tyvärr inget på dina test 
  • Cececilia
    Hejsvejs90 skrev 2024-02-10 08:42:52 följande:
    Helt blankt? 
    Tror det kan vara något där 🤞
  • Pommac

Jag tog ett nytt test idag. Det blev ett streck som sen försvann.. enligt anvisningarna är resultatet giltigt från 1 min till 5 min (efter fem min Är det ogiltigt) strecket visade sig efter ca 2-3 minuter och sen försvann det. Hur ska man tolka det som? Jag använder tester från gravidkollen. Jag ska mens på tisdag. Antar att det bara är att vänta och se?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester