• Jossolo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Vad tror ni om detta? Är testlagrets test. Jag tycker mig se ett svaaaaagt streck, fast skall det vara så långt ifrån kontroll-strecket? 😔
  • Cececilia
    Jossolo skrev 2024-01-24 19:49:23 följande:
    Hej! Vad tror ni om detta? Är testlagrets test. Jag tycker mig se ett svaaaaagt streck, fast skall det vara så långt ifrån kontroll-strecket? 😔
    Svårt att se, testa med morgonurin 🤞
  • EnKatta
    MHe86 skrev 2024-01-24 22:35:01 följande:

Nån som ser nåt? 

ja, visst ser det där positivt ut!! 👏🏼🥳
  • Nessla
    MHe86 skrev 2024-01-24 22:35:01 följande:

Nån som ser nåt? 

Jag tycker mig se ett väldigt svagt streck, men svårt att veta om det är spök eller ej.

Hur många dagar efter ÄL är du?
  • MHe86
    Nessla skrev 2024-01-25 09:20:18 följande:
    Jag tycker mig se ett väldigt svagt streck, men svårt att veta om det är spök eller ej.

Hur många dagar efter ÄL är du?
    Var bim -5 
  • MHe86

Testade idag också och vart också svagt så chansade med ett digitalt. Bim-4

• knäpptjej

Hej! har ni lust att kolla Lite på mina test? Tog ett i onsdags och kunde kanske ana streck om jag vände o vred, de här är från i fredags. har inte möjlighet att testa igen förrän imorgon men kan inte låta bli att sitta o titta på bilderna o fundera.. skönt med någon annans åsikter. Jag har slutat med p-piller den 11/1 så vet inte när jag har beräknad mens. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester