• lalalovee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Torkat? 
  • Syskonförsök
    lalalovee skrev 2024-02-04 16:23:20 följande:
    vi krigar på? någon Som vill tolka
    Tror tyvärr negativt. Jag har dessutom fått än mer tydliga spök på de där så skulle inte lita på det alls förrän strecket är tydligt rosa!
  • lalalovee
    Syskonförsök skrev 2024-02-04 17:40:48 följande:
    Tror tyvärr negativt. Jag har dessutom fått än mer tydliga spök på de där så skulle inte lita på det alls förrän strecket är tydligt rosa!
    De är rosa irl, så rosa har jag aldrig fått förutom vid plus men ska testa med annat test nu när du säger det! Tack för svar
  • Cececilia
    Heybae skrev 2024-02-04 20:33:55 följande:

Hur hade ni tolkat detta?

clearblue är supersvåra att tyda! Ser någon skugga men vet också att de kan ge skuggor utan att de är positiva. Men om den kommer av graviditetshormon borde det synas på andra test också och på digitalt. Lycka till!
  • Alvedon83
    Heybae skrev 2024-02-04 20:33:55 följande:

Hur hade ni tolkat detta?

Ser något men cb kan vara lite luriga, hur långt efter äl är du?
  • Mepås

Äl+9 eller 10, positivt eller spök? Bilden är tagen 10-15 minuter efter att testet gjordes.

• Summertime
    Mepås skrev 2024-02-05 10:40:29 följande:

Äl+9 eller 10, positivt eller spök? Bilden är tagen 10-15 minuter efter att testet gjordes.

Jag tycker absolut det ser positivt ut! :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester