• Lind85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Minskade bilden så ni ser närmare 

• Alvedon83
    Lind85 skrev 2024-01-23 17:03:16 följande:

Minskade bilden så ni ser närmare 

Ser positivt ut😊
  • Lind85
    Alvedon83 skrev 2024-01-23 17:29:50 följande:
    Ser positivt ut😊
    Då ser jag inte i syne, jösses 🥹 bara att hoppas på att liten stannar kvar nu 😊 tack för att du tog dig tid att svara 🌸
  • Syskonförsök

Solklart plus! Men wow att de syntes så tidigt ! De där är ju 25 test med. Mitt testa tidigt babyplan syntes mindre äl+10😅😅

Lind85 skrev 2024-01-23 17:02:07 följande:
    Vad tror ni om detta? Klart rosa streck men är bara på ägglossning +8, ska inte ha mens förrän på måndag. Är så chockad,  vill bara se om ni ser det jag ser? Två års försök med två missfall och flertalet kemiska graviditeter. Kan detta äntligen äntligen vara den som stammar?!?
  • Alvedon83
    Lind85 skrev 2024-01-23 18:29:41 följande:
    Då ser jag inte i syne, jösses 🥹 bara att hoppas på att liten stannar kvar nu 😊 tack för att du tog dig tid att svara 🌸
    Hade bekräftat med ett till test bara, jag råkade ut falsk positivt på en sticka förra månaden. 
  • Lind85
    Syskonförsök skrev 2024-01-23 19:04:30 följande:

Solklart plus! Men wow att de syntes så tidigt ! De där är ju 25 test med. Mitt testa tidigt babyplan syntes mindre äl+10😅😅

Verkligen! Aldrig fått så starkt så tidigt,  kunnat ana streck men aldrig så här tydligt. 
    Får ta ett digitalt nästa vecka när jag har bim bara för att få det svart på vitt, har såna med veckoindikator på som jag kanske vågar mig på 🥹
  • Lind85
    Alvedon83 skrev 2024-01-23 19:10:53 följande:
    Hade bekräftat med ett till test bara, jag råkade ut falsk positivt på en sticka förra månaden. 
    Usch så hemskt,  det har jag aldrig varit med om och då har jag tagit allt för många tester de senaste två åren. Jag ska definitivt ta minst ett till,  men ska nog försöka vänta till nästa vecka när bim är och kanske våga mig på ett clearblue digitalt med veckoindikator. 
  • Alvedon83
    Lind85 skrev 2024-01-23 20:05:19 följande:
    Usch så hemskt,  det har jag aldrig varit med om och då har jag tagit allt för många tester de senaste två åren. Jag ska definitivt ta minst ett till,  men ska nog försöka vänta till nästa vecka när bim är och kanske våga mig på ett clearblue digitalt med veckoindikator. 
    Har också tagit många babyplan och det har bara hänt en gång, fick kompensation från företaget.
  • Cececilia
    Bolla99 skrev 2024-01-24 14:34:58 följande:

Vad tror ni om detta? Förvånad Beställt digitalt som kommer imorgon.

Håller tummarna att du får det bekräftat med det digitala imorgon! Ser starkt ut, men svårt att avgöra om det är så brett som det ska. dessa testen kan ge blå spök som är smalare än de ska vara. Men hoppas ditt är ett plus 🤞
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester