• Fazten89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hejsan. Är det nån som använt Apoteas test och fått spökstreck? Jag testade ett svagt streck igår på bim-1, men ett tomt test idag. Ingen mens än i sikte. Även negativt på  tidigt clearblue digital imorse.

• MBEKCB
    TheKlister1990 skrev 2024-02-01 14:29:43 följande:

Hej, någon som vet om dessa ger spökstreck? Obestämd

Jag trodde jag fick Spökstreck på mitt sånt test, men jag var bara riktigt tidigt i graviditeten. Men möjligheten finns absolut med spöckstreck. 
  • MBEKCB
    MBEKCB skrev 2024-02-01 20:11:31 följande:
    Jag trodde jag fick Spökstreck på mitt sånt test, men jag var bara riktigt tidigt i graviditeten. Men möjligheten finns absolut med spöckstreck. 
    Spökstreck*
  • TheKlister1990
    MBEKCB skrev 2024-02-01 20:12:16 följande:
    Spökstreck*
    Tack för svar! Fick en supersvag linje ppåett test jag tog i morse, ej morgon urin, som syns väl nu när det har torkat. Har sedan testat två ggr till under dagen samt med vatten och fått totalt blanka.

Ska testa imorgon bitti med första kisset, men har nu läst riktigt dåliga recensioner så skulle inte lita på det även om det blir starkare Skrikandes
  • Anga

Riktigt streck eller spökstreck? ÄL+9 
    Gjorde ett vanligt test också (25) men den var totalblank.

• Monalisaslugg
    Anga skrev 2024-02-02 08:28:47 följande:

Riktigt streck eller spökstreck? ÄL+9 
    Gjorde ett vanligt test också (25) men den var totalblank.

Jag tycker mig se svagt positivt på ditt. Sådär såg mitt ut sen 2 dagar efter var det ett tydligt streck. Jag hade kanske fått pos även dagen efter men tolkade mitt sånt som negativt så väntade 2 dagar sen kände jag mig gravid o då var det tydligt. Så kanske bara är för tidigt att få starkare ännu. Jag själv har aldrig fått spök på clearblue men har sett att en del har fått det :/
  • Anga
    Monalisaslugg skrev 2024-02-02 10:35:20 följande:
    Jag tycker mig se svagt positivt på ditt. Sådär såg mitt ut sen 2 dagar efter var det ett tydligt streck. Jag hade kanske fått pos även dagen efter men tolkade mitt sånt som negativt så väntade 2 dagar sen kände jag mig gravid o då var det tydligt. Så kanske bara är för tidigt att få starkare ännu. Jag själv har aldrig fått spök på clearblue men har sett att en del har fått det :/
    Kommer nog köpa digitalt att ta imorgon. Dom kanske är mer pålitliga. Tack för svar! 
  • Stellanova23
    Anga skrev 2024-02-02 12:30:56 följande:
    Kommer nog köpa digitalt att ta imorgon. Dom kanske är mer pålitliga. Tack för svar! 
    Mitt första + såg ut så på cb äl+9 också 👍 fick positivt på det digitala dagen efter! Lycka till!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester