• hemliganatta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Bonnie) skrev 2025-07-07 12:03:29 följande:

ÄL + 11 kan jag ana ett litet streck eller vill jag bara se det? :?)
    ser tyvärr inget :(
  • Karinnirak

Där ser man väl något tycker jag, är det tidigt? 

hemliganatta skrev 2025-07-07 21:47:34 följande:

hoppet var ute men nu vet jag inte längre? (ja jag testar för mycket för mitt eget bästa) 
  • hemliganatta
    Karinnirak skrev 2025-07-07 22:01:20 följande:

Där ser man väl något tycker jag, är det tidigt? 

bim - 3, tog inget ägglossningstest så osäker när den var exakt men mensen brukar vara hyfsat regelbunden!
  • Kottens

Hur ska man tolka det här? Skäms

är på ÄL+8, har kort lutealfas vilket innebär att jag är på Bim-4.. inget synligt streck nu tycker jag men fanns innan Gråter dock himla supersvagt.. försök nr 9.. 
    Testet till höger är från imorse, de andra är från igår. Olika test, Graviditetskollen de två första och Tento det sista, men alla graviditetstest. 

• Anonym (.)

Ser kanske något, testa imorgon igen ☺️ det är inte kort lutealfas med 11-12 dagar, bara det kortare av vad som är okej ❤️

Kottens skrev 2025-07-09 19:38:40 följande:

Hur ska man tolka det här? Skäms

är på ÄL+8, har kort lutealfas vilket innebär att jag är på Bim-4.. inget synligt streck nu tycker jag men fanns innan Gråter dock himla supersvagt.. försök nr 9.. 
    Testet till höger är från imorse, de andra är från igår. Olika test, Graviditetskollen de två första och Tento det sista, men alla graviditetstest. 

• Kottens
    Anonym (.) skrev 2025-07-09 20:49:11 följande:

Ser kanske något, testa imorgon igen ☺️ det är inte kort lutealfas med 11-12 dagar, bara det kortare av vad som är okej ❤️

Tack så mycket ♥️ har slut på tester (nog bra ändå), får vänta tills beställningen kommer hem. 
    Och såklart, utgick ifrån att jag tidigare hade 14 dagar med mina tidigare graviditeter, så känns konstigt kort nu.. 
  • Kottens
    Anonym (.) skrev 2025-07-09 20:49:11 följande:

Fick ett fett ?Inte Gravid? idag på CB digital så.. antar att hoppet är ute för denna gång. Bim-3, äl+9 Gråter
  • Anonym (.)
    Kottens skrev 2025-07-10 09:56:55 följande:
    Fick ett fett ?Inte Gravid? idag på CB digital så.. antar att hoppet är ute för denna gång. Bim-3, äl+9 Gråter
    Behöver det inte alls vara ❤️ 8-10 dpo är de vanligaste dagarna att ägget fäster. Så kanske fäste det igår men inte är tillräckligt högt hcg för att visa på urin test eller så fäster det idag eller imorgon och visar om några dagar ☺️ Jag fick extremt svaga streck på 10 dpo men helt blankt på 9 dpo, på 11 dpo var det tydligt med testa tidigt☺️
  • Kottens
    Anonym (.) skrev 2025-07-10 11:01:30 följande:
    Behöver det inte alls vara ❤️ 8-10 dpo är de vanligaste dagarna att ägget fäster. Så kanske fäste det igår men inte är tillräckligt högt hcg för att visa på urin test eller så fäster det idag eller imorgon och visar om några dagar ☺️ Jag fick extremt svaga streck på 10 dpo men helt blankt på 9 dpo, på 11 dpo var det tydligt med testa tidigt☺️
    Du är ju helt underbar Hjärta
    Jag hoppas verkligen det är för tidigt. Inga symptom heller direkt så 😣
  • Anonym (HannaH)
    Kottens skrev 2025-07-10 09:56:55 följande:

Vet du? Fick också Inte gravid på ÄL+9 sen dagen efter fick jag ett Gravid. Var gravid med tvillingar och det syntes inte ovanligt tidigt ändå. Så hoppet finns absolut!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester