Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ÄL + 11 kan jag ana ett litet streck eller vill jag bara se det? :?)
Där ser man väl något tycker jag, är det tidigt?
Där ser man väl något tycker jag, är det tidigt?
Hur ska man tolka det här?
är på ÄL+8, har kort lutealfas vilket innebär att jag är på Bim-4.. inget synligt streck nu tycker jag men fanns innan dock himla supersvagt.. försök nr 9..
Testet till höger är från imorse, de andra är från igår. Olika test, Graviditetskollen de två första och Tento det sista, men alla graviditetstest.
Ser kanske något, testa imorgon igen ☺️ det är inte kort lutealfas med 11-12 dagar, bara det kortare av vad som är okej ❤️
Hur ska man tolka det här?
är på ÄL+8, har kort lutealfas vilket innebär att jag är på Bim-4.. inget synligt streck nu tycker jag men fanns innan dock himla supersvagt.. försök nr 9..
Testet till höger är från imorse, de andra är från igår. Olika test, Graviditetskollen de två första och Tento det sista, men alla graviditetstest.
Ser kanske något, testa imorgon igen ☺️ det är inte kort lutealfas med 11-12 dagar, bara det kortare av vad som är okej ❤️
Vet du? Fick också Inte gravid på ÄL+9 sen dagen efter fick jag ett Gravid. Var gravid med tvillingar och det syntes inte ovanligt tidigt ändå. Så hoppet finns absolut!!