• Surrkusen1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag såg en eventuell skugga inom Tiden men tänkte spök, sen 10 minuter senare (efter tidsgränsen) syns detta.. uppkommer spökstreck så snabbt? de är ju inte lika brett heller. men vad tror ni? Blått irl
  • Anonym (Smiley)

ÄL+13-14, är inte helt 100. Icas egna test. Ska köpa digitalt och testa imorgon är det någon mer som ser något? Tog bild efter 5 min 30 s. 
  • Nanathalie
    Anonym (Smiley) skrev 2025-05-31 07:33:29 följande:
    ÄL+13-14, är inte helt 100. Icas egna test. Ska köpa digitalt och testa imorgon är det någon mer som ser något? Tog bild efter 5 min 30 s. 

Jag ser! Uppdatera imorgon!
  • Anonym (Anonym 97a)
    Anonym (Är inte säker) skrev 2025-05-27 10:53:39 följande:
    Stort grattis! 🌸

Beklagar er sorg, hoppas att er lilla skyddsängel ser till att denna bebis kommer må bra! 🙂
    Tack snälla ❤️ jag hoppas massor men läskigt att våga tro helt hundra på det, märkliga känslor. 
  • Anonym (Smiley)
    Nanathalie skrev 2025-05-31 23:28:02 följande:

Jag ser! Uppdatera imorgon!
    Fick ett plus på CB digitalt idag på eftermiddagen!
  • mothertotwo

När ni tittar på den där nederst från babyplan. Kan ni se skymten av två streck eller det är bara ett streck på denna? Dem andra två över behöver ni inte bry er om, för det är från december månad. 😊 
  • Sollan907
    mothertotwo skrev 2025-06-01 20:26:01 följande:
    När ni tittar på den där nederst från babyplan. Kan ni se skymten av två streck eller det är bara ett streck på denna? Dem andra två över behöver ni inte bry er om, för det är från december månad. 😊 
    Jag ser absolut skymten av två sträck!!
  • Anonym (El)

Äl+9 ungefär, kan någon annan hinta något svagt? Inte taget med morgonurin pga sjuk och hade inte ork imorse att ta ett test😂 ska testa igen om några dagar såklart! Har även konstig kramp men kan inte riktigt placera den? Det känns som en spänd känsla från livmodern och typ sedan ner mot mitt högra blygdben? Det har hållt i sig i flera timmar, känner någon igen detta?
  • Anonym (.)
    Anonym (El) skrev 2025-06-02 16:56:02 följande:

Äl+9 ungefär, kan någon annan hinta något svagt? Inte taget med morgonurin pga sjuk och hade inte ork imorse att ta ett test😂 ska testa igen om några dagar såklart! Har även konstig kramp men kan inte riktigt placera den? Det känns som en spänd känsla från livmodern och typ sedan ner mot mitt högra blygdben? Det har hållt i sig i flera timmar, känner någon igen detta?
    Ser inget, men de testen behöber vara väldigt tydligt blå och bredda för att man ska våga tro på dem. De är ökända att de svaga skuggor och spök 😞
    Men det är tidigt än, så du kan fortfarande få ett plus 🤩
  • Anonym (El)
    Anonym (.) skrev 2025-06-02 17:00:22 följande:
    Ser inget, men de testen behöber vara väldigt tydligt blå och bredda för att man ska våga tro på dem. De är ökända att de svaga skuggor och spök 😞
    Men det är tidigt än, så du kan fortfarande få ett plus 🤩
    Detta är morgonens test, tycker mig se ett starkare färgat sträck!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester