• Anonym (Hej)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni? Beräknad mens i morgon. RFSU är blankt. Gjort två testa tidigt som gett resultatet nedan 

• Anonym (Hk)
    Anonym (Hej) skrev 2025-06-20 13:19:28 följande:

Vad tror ni? Beräknad mens i morgon. RFSU är blankt. Gjort två testa tidigt som gett resultatet nedan 

Ser positivt ut😊
  • Anonym (A)
    Anonym (Hej) skrev 2025-06-20 13:19:28 följande:

Jag hade inte förlitat mig på att det är positivt. Har dålig erfarenhet av just clearblue märket. När det gäller både tidiga och digitala. 
  • Anonym (Hej)
    Anonym (A) skrev 2025-06-20 17:14:06 följande:
    Jag hade inte förlitat mig på att det är positivt. Har dålig erfarenhet av just clearblue märket. När det gäller både tidiga och digitala. 
    Okej!

vilket test hade du rekommenderat? IOM att du inte litar på digitala heller 
  • Anonym (Spök?)

.. spök? Antingen på testet eller i mitt huvud Tungan ute
  • Anonym (.)
    mrsLina skrev 2025-06-21 18:48:09 följande:

Spökstreck? 

Skulle tro positivt, e@h kan vara sega innan de får tydlig linje. Men ta ett till, visar det samma och inom tiden är det säkert ett ➕
  • mrsLina
    Anonym (.) skrev 2025-06-21 18:50:57 följande:
    Skulle tro positivt, e@h kan vara sega innan de får tydlig linje. Men ta ett till, visar det samma och inom tiden är det säkert ett ➕
    Måste säga att easyhome inte är min bästa testvän. Tycker det är lätt att få spökstreck och man ser alltid en linje på dom. Detta streck syntes innan all färg var uppsuget. Fick mens idag men har klarat mig på trosskydd och två små fläckar som kommit. Får se imorgon ☺️
  • Anonym (Syskonlängtan)

Kroppen har känts konstig ett par dagar så jag tog två olika test nu ikväll. Vad tror ni? Spökstreck eller kan det vara något? ÄL+8 

• Anonym (.)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2025-06-23 20:48:59 följande:

Kroppen har känts konstig ett par dagar så jag tog två olika test nu ikväll. Vad tror ni? Spökstreck eller kan det vara något? ÄL+8 

➕🥳
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester