• Sollan907

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Försökt i 1 år för barn #2) skrev 2025-07-14 19:47:39 följande:

K

kom igen nu alla experter!!! Ser ni NÅGOT? Ser det isåfall ut som en klassisk spöklinje?! 

Jag ser på översta! 😊 Har aldrig fått spökskräck på de testerna!! 
  • Anonym (Försökt i 1 år för barn #2)
    Sollan907 skrev 2025-07-14 20:33:04 följande:
    Jag ser på översta! 😊 Har aldrig fått spökskräck på de testerna!! 
    Finns det en chans att detta är ett tidigt positivt..?! Vi har försökt i 1 år och skulle precis påbörja en fertilitetsutredning? sitter i soffan och gråter av rädsla och hopp samtidigt 🥺
  • Anonym (.)
    Anonym (Försökt i 1 år för barn #2) skrev 2025-07-14 20:39:48 följande:
    Finns det en chans att detta är ett tidigt positivt..?! Vi har försökt i 1 år och skulle precis påbörja en fertilitetsutredning? sitter i soffan och gråter av rädsla och hopp samtidigt 🥺
    Det vet du imorgon eller om någon dag till ❤️ Vi blev gravida efter ett års försök precis innan vi skulle göra ivf. Ibland tar det bara längre tid 🥰
  • Sollan907
    Anonym (Försökt i 1 år för barn #2) skrev 2025-07-14 20:39:48 följande:
    Jag skulle säga att det absolut finns en chans att det är ett tidigt positivt 🙂 vilken dag efter ÄL är du? 
    Sollan907 skrev 2025-07-14 21:26:45 följande:
    Jag skulle säga att det absolut finns en chans att det är ett tidigt positivt 🙂 vilken dag efter ÄL är du? 
    mellan 9-11 dagar efter ägglossning 🥹🤞🏼

Ser ni något på denna bilden? Samma test fast annan bild 

ser ni något på denna bilden? Samma test fast annan bild 
  • Sollan907
    Anonym (Försökt i 1 år för barn #2) skrev 2025-07-14 21:34:12 följande:
    mellan 9-11 dagar efter ägglossning 🥹🤞🏼
    Okey!! 😊 Håller tummarna för dig 🤞🤞🤞 
  • Anonym (Tessan)

Hej! Är 6 dagar över tiden eller äl + 17. Borde inte testet visa starkare än såhär då? :( 

• Anonym (.)

Tycker det ser rimligt ut flr17 dagar

Anonym (Tessan) skrev 2025-07-17 21:02:45 följande:

Hej! Är 6 dagar över tiden eller äl + 17. Borde inte testet visa starkare än såhär då? :( 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester