Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten,jag tror där är ngt ändå,tappa verkligen inte hoppet.
Knasten,jag tror där är ngt ändå,tappa verkligen inte hoppet.
Tror ni mina strecka kan ha varit spök? började nämligen nyss blöda,BIM imorgon.
det översta är trixat med översta testet ikväll,mittersta imorse och nedersta igårkväll.den bilden under är otrixad. sedan är det först trixat sen otrixat från imorse.kan man få så svagt på BIM-1.har fått sånna här svaga i flera dagar nu...
Tänker det säkert är MF då?
och alla strecken är rosa och fina
dock på den bilden med tre test har de ju torkat och försvunnit en del i färgen,de syns knappt.

zPillaz,tryck på visa endast under mitt nick om du vill se från de andra dagarna.trodde först att TL visade fel,då jag hade sådana med dåligt LOT nr.men dessa från bäst på test visa också svagt...
dock var det från imorse,rätt tydligt IRL.
Capiche,stooort grattis!
Zpillaz,åh tack för att du tittade.vill så gärna låna ögon då det är svaga men också positiva tycker jag.men visst är det lite stegring mellan igår morse och imorse?
Knasten,där syns ju
vilken dag är du på nu?
Eresesa,är strecket hel tjock rosa?eller bara dden tunna delen?
Är det någon som vill lägga upp miftt test.jag tror jag har plussat????dock blöder jag som attan sen igår.nån jag kan maila?