• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten,ah ok.ja men det ser iaf lovande ut ju.ska du testa idagg med? Jag måste köpa .ya test idag,tog sista och jag vet inte om jag kan tro det :-\

• Meja JP

Swea lägger upp min bild från idag,BIM.kan det gå från ingenting till detta? Det värsta är att jag blöder fortfarande

• Meja JP

Tycker det är rosa och fint knasten.även att det har ökat sen igår

• Meja JP

Jag har mailat det till swea jobbar idag med så jag har ingen dator förän i em

• Meja JP

swea hoppas du inte tar illa upp att viochdu hjälper mig istället Och jag är på Bim idag.men blöder ff,kan det gå klart ändå? Känns overkligt att strecken knappa synts innan och nu detta vad tycker ni? Är det att lita på?trots blödning? Måste beställa nya då det var sista.

• Meja JP

Bordet inte vara spök tycker jag .

fancyface3 skrev 2012-08-16 08:45:50 följande:
    Kan man få spökstreck på 8 st stickor varav 3 RFSU resten från bästpåtest men tagna olika dagar vissa två ggr om dagen andra en gång varje morgon ? Vad är sannolikheten för jag ser ngt men svårt att få på bild bim på fredag-måndag vet inte exakt

• Meja JP

blöser rätt mkt.har min menskopp inne.

tebba1978 skrev 2012-08-16 09:17:27 följande:
    Meja: hur mycket blöder du? Behöver du skydd? Jag har blödigt från och till sedan jag plussade! Är i vecka 8 i dag!

• Meja JP

Ååh tack hörrni känns skönt att det blev ett så starkt efter alla de svaga.

• Meja JP

Jag gör det! Vad tänkte du på?

viochdu skrev 2012-08-16 11:26:02 följande:
    Hur många av er känner er egna tapp.??.
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester