• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexander,tack för trixningen btw

• Meja JP

Trixxy,jag är på mobilen kan därför inte riktigt kolla länken nu.men så rfsu röda mäter 20mlu? Är det negativt idag då? Eller vad ska man tro :'(

• Meja JP

Åh sos tack för ni kollat...oj svårt att ta in detta men väntar med att hoppa högt iom jag blöder ff :-/

• Meja JP
    angie91 skrev 2012-08-17 18:27:29 följande:
    rfsu s röda (sticka mäter 50 ..)  rfsu blå (testa tidigt stav mäter 20..)   bästpåtest mäter 20! o de röda rfsu 50 så som sagt helt logist att det blir svagare :)

Najs tar ett nytt imorgon.
  • Meja JP
    Binegar skrev 2012-08-17 18:30:38 följande:
    hmm..min cykel är på ca 30 dagar. Men den här månaden hade jag kraftiga äl-känningar och flytningar redan ett par dagar efter att mensen tog slut, max en vecka. Då är det alltså 3 veckor "utan någonting" innan nästa mens kommer. är det verkligen möjligt?

Oftast är det 14dagar från äl till mens.men kan variera hos vissa.så Bim för dig om dryga 2v då!?
  • Meja JP

Hej!nu har jag hållt mig från att testa sen i fredags.har nu testat idag.är så orolig för mf.då rfsu vanliga knappt visade på fredagen.någon som har lust att hjälpa mig lägga upp dagens test och låna ut era ögon?

• Meja JP

Viochdu lägger upp mina test.jag ser strecken och de är rosa,men så svaga det övre är bästpåtest och de undre är rfsu vanliga.tacksam om ni hjälper mig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester