Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
översta är på dagen idag,och det undre är igår morse.känns knepigt att det blir ett streck igen?

översta är på dagen idag,och det undre är igår morse.känns knepigt att det blir ett streck igen?

ser att det knappt syns på det översta inläget jag gjort,men jag lovar att här hemma ser jag det och även i mobilen,men här i datan var det svårare.
wictooria
tack,vill du trixa den andra med? den jag tagit nu på em? lite längre upp på sidan bara?
snällt
vad tycker du om dom?
det är därför jag undrar det jag undrade förut,vad tror du om det?det nedersta i 66005 är från imorse.är det inte knepigt att det blir typ minus och sedan plus?
Kopierat,
När man har fått missfall går hcg bara neråt då?
För imorse tog jag ett test och det var total blankt.Har lite svårt att acceptera att det blev missfall :-/ och tog därför ett till nu vid 17 för att övertyga mig själv lite till...Då ser jag ett svagt rosa streck,eller? det borde väl inte kunna bli så?
Känner ju ff ömmande bröst och som om ja "mjölken rinner till",öven molvärk i ryggen till och från och enorm trötthet.vet det kan dröja innan symtomen försvinner men om strecket är borta borde väl symtomen vara det med?
vad säger ni om bilden?
översta är redigerat.!
jag blödde i 7 dagar,testade negativt i två dagar innan jag fick ett fint pos test
sedan blödde jag tv ådagar till och fick då negativt.sedan så igår det rfsu testet var negativt,och det andra negativt imorse.men nu på em så vad det svagt pos igen.väldigt knepigt tycker jag.jag blödde lagom mycket,som min vanliga mens.men jag hade inte ont,mina grav "symtom" ökar varje dag fortfarande
inte provat cb eller digitalt
wictooria,tack 
jonnasmamma08,jag får nog ta och köpa mig ett sånt