• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Viochdu,jag känner mintapp jätte lätt.den är i olika lägen olikaa dagar.men vissa känner den inte.

• Meja JP

Meja,jag stär också fast vid min åsikt.....
    Har du provat nått annat test än TL?

• Meja JP

Knasten,japp blöder än,dock inte så väldans som jag gjorde igår.men OM det var missfall borde ju inte testet vara MKT starkare idag än igår.

• Meja JP

Hej.kan jag Fp maila bilder till nån,har tagit ett rfsu det vanliga och der visar mkt svagare än igår då det var tydligt plus.är det skillnad på rfsu och bästpåtest testa tidigt?blöder ff...

• Meja JP

Typiskt viochdu Kuckeliku,har Bim passerat borde det vara starkare.men vissa plussar sent !? För där är ju ngt.

• Meja JP

Kuckeliku,det är gårdagens test,men var där inte ett till,en sticka? Et är mest den jag undrar över dagens rfsu är så mkt svagare

• Meja JP

Men när dagens är rfsu kan jag verkligen lita på att det ff är plus? Gårdagens är solklart men dagens knappt synligt vad tror ni?missfall?

• Meja JP
    angie91 skrev 2012-08-17 16:39:13 följande:
    apotekets va? de mäter 25 i hcg.. o rfsu 40 eller 50.. vilket bara gör de logiskt o naturligt att rfsus visar svagare! :)   

Gårdagens var bästpåtest testa tidigt.är det sån skillnad på rfsu röda och bästpåtest testa tidigt? Bim enl mig igår enl fl idag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester