• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-08-22 19:51:29 följande:
    Meja jp: du skriver missfall men när fick du positivt? Har inte sett något

tryck på "visa endast" under mig så ser du fick pos i torsdags,ett tydligt.
  • Meja JP

SNÄLLA,hjälp mig.jag blir KNÄPP.seriöst....

Jag fick neg tis och ons förra veckan.fint positivt på torsdagen.testade knappt synligt på lördagen och  söndagen.fick neg igår på två olika sorters test.och neg imorse på bästpåtest testa tidigt,sedan fick jag knappt synligt nu på em kl 17. och vänta så ska jag lägga upp den jag tog nu.SNÄLLA kolla mina bilder i tråden på "visa endast" är jag knäpp???vad gör min kropp???

• Meja JP
    Fidelis ad urnam skrev 2012-08-22 20:05:16 följande:
    I morgon ska jag på info samtal inför IVF. Är jättenervös och vet inte varför. Inväntar min mens på lördag också, tror verkligen inte att jag är gravid då jag testade negativt som fan i går. 

Lycka till imorgon men det kan ju fortfarande bli pos om BIM är på lördag
  • Meja JP
    Mini Léonie skrev 2012-08-22 20:06:56 följande:
    Meja jp:
    Kan inte från mobilen men det du la upp nu va ytterst märkligt. Har du kontaktat gyn? Hur många dagar har det gått sen BIM?
    Hade BIM i fredags. nej inte gjort det än,får göra det imorgon...måste få veta vad som händer.
  • Meja JP
    Fidelis ad urnam skrev 2012-08-22 20:12:25 följande:
    Jo jag vet att det kan det, men det känns som att det inte kommer ske. Mycket handlar väl om att jag är trött på att hoppas. 
    Det var så sjukt negativt igår. Iof taget på eftermiddagen, men ändå.
    Jag tog ett ÄL test och ett grav.test och båda var helt blanka förutom kontrollstrecket. Jag har aldrig, någonsin, fått ett helt blankt ÄL test. Det är alltid ett synligt teststreck om än svagt. Så det var så negativt det kunde bli  
    jo men ta ett nytt till innan lördag eller på lördagen så kanske det inte är blankt längre
  • Meja JP
    lilaemma skrev 2012-08-22 20:12:14 följande:
    Nu blir jag också konfunderad.... Skulle just säga att det måste varit ett missfall din blödning du hade när testen blev blanka... men det här testet tog du efter de blanka???

ja det gjorde jag,tog det nu kl 20.de jag postade förut var kl 17 och det jag tog imorse var totalblankt.

så jag blir seriöst lite konfunderad
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-22 20:27:18 följande:
    Kan det vara så som jag skrev i inlägg 65050?
    vem menar du till?
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-22 20:17:35 följande:
    Kan börja undra om graviditetstest är som ÄL test att dom reagerar när mens är i antågande för det är märkligt med alla dessa spöktest som nu Mejas
    ah missade det. ja det verkar mkt märkligt.men jag har ju blödit så varför fick jag pos igen i så fall??
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-22 20:49:39 följande:

Syftade inte enbart på just ditt test utan på alla spökstreck som finns i denna tråd.

Kan hålla med om att det är mycket konstigt att du fick det som du fick. Blödde du som en vanlig mens?

Skulle vara intressant att veta om graviditetstest är som ÄL test att dom reagerar och visar streck när mensen är på väg för man kan få positivt på ÄL test precis före mens.
    ja jag blödde som vanlig mens,fast fler dagar.
    Jo det är intressant
    lilaemma skrev 2012-08-22 20:56:41 följande:
    Kan du ha hunnit bli gravid igen?
    Nä det kan jag inte för vi har inte haft sex sedan blödningen slutade.
    Myzan85 skrev 2012-08-22 20:56:04 följande:

Som jag ahr läst det ska inte grav test visa något om man inte har hgc hormonet (elelr hur det nu stavas) som ökar under graviditet.... Borde inte reagera på mens.
    fast ibland får man ju en sådan kemisk graviditet och den bara "glider" förbi men börjar utsöndra hcg men ja ägget fastnar aldrig.eller så sköljer mensen bort ägget för att det inte fastnat än.ingen aning

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester