• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fru Karlsson skrev 2013-11-25 10:54:56 följande:
    Man kan också kolla efter strecket medans urinet vandrar upp till stickan.Ser man det blir lite markerat där testtsrecket ska vara kan det vara nåt.
    Nja jag upplever bara att bakrunden blivit ljusare nu i 2 dagar än innan jag testat med dom.. då blev typ bakrunden mörkare.. :/
  • Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-11-25 10:58:51 följande:
    Jo, jag ser men svagt!

Plly: Grattis!! 
    Då kan man juh alltid hoppas :) tack för titten
  • Fru Amer

Bara negativa denna månaden också.

Bim om 3 dagar. Men nu inväntar jag mensen i stället. Bättre lycka nästa gången.

• Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-11-29 09:10:40 följande:
    Kan tillägga att jag själv såg svaga svaga streck. Nu ser jag tydliga torkstreck på båda och ännu tydligare i genomlysning. Brukar TL ofta ge sånna torkstreck trots negativt? Tja, var ju inte så tydligt här. Men en bild att titta på 

Jag fick det på de flesta, mina strwck va dock rosa inom tiden. men fick negativt på cb i går på äl+11 och jag är nog inte gravid :( har gett upp denna månaden.
  • Fru Amer
    Bella06 skrev 2013-11-29 10:09:47 följande:
    När du tycker att CB är helt negativt, är det helt blankt där det andra strecket ska vara? Eller kan du ana något men tolkar det som negativt? Jag tog också CB idag på ÄL+11 (tror jag).. Har du bild på ditt tro?

Kunde se skymt av streck ja men antar det endå negativt då jag fått så innan och fått mens tydligen får i allfall jag så på alla sortens test :( bild nej.. för tyckte inte de va någon mening..
  • Fru Amer
    Bella06 skrev 2013-11-29 12:45:39 följande:
    Ok. Trist. Håller tummarna för oss båda i några dagar till iaf

Nja men jag testade igen fast med apotekets egna. Och det visar inget så blwv inget denna gången heler :(

Håller tummarna att ditt ökar :)
  • Fru Amer
    Bella06 skrev 2013-11-30 08:06:13 följande:

Här kommer dagens test - idag kan jag faktiskt ana mig till nåt på Billiga tester också - aldrig ens varit nära ens en skugga där (någonsin) så tar det som att det kanske går på rätt håll
    + helt klart :)
  • Fru Amer

Bim i dag, men hoppas inte den kommer även om jag hade minus i fredags..

Är det vanligt att kanske plussa några dagar efter.. inte troligt om jag hade äl senare än söndagen då jag endast hade sex måndagen med, hade dock stickande känsla på Torsdagen.. kanske ägget lossade såå pass sent? men inte troligt att de tog sig om man hade sex 3 dagar innan.. :(

• Fru Amer
    gubbenhilfe skrev 2013-12-01 09:52:31 följande:
    Det händer att man plussar några dagar efter BIM och spermier kan leva inne i dig upp till sju dagar så än är det inte kört. Så länge din mens håller sig borta finns det hopp.

okej :)

har haft molvärk sedan jag hade Äl, jag tror endå inte det lossnade på Söndag det va nästan Pos då.. men jag brukar plussa innan Bim.. :(

Tuttarna ömmar mera än vanligt men kanske beror på den krämen alla pratar om den de har även blivit mörkare runt vårt gården..

Men det e la bara vänta åh se då :)

• Fru Amer
    gubbenhilfe skrev 2013-12-01 10:02:48 följande:
    Ja man kan inte göra mycket mer än så. Jag tänker som så att ingen graviditet är den andra lika. Jag brukar plussa sent men den hör gången fick gravid 1-2 på BIM -4.

Jag håller tummarna för dig.
    Jag får hålla tummarna :) egentligen skulle Bim varit i fredags.. enligt  de 2 sista cyklarna, men det stämde ju inte med Äl heller.. :) Så HOPPAS att mensen håller sig borta nu.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester