• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här kommer bild på testet från i morse då jag fixat mobilen nu :) Dock är testet ogiltligt nu...
    Vänligen trixa om ni vill...
    men strecket syns ändå inte mycket men fanns även där inom tiden.. men tror endå det är Spök.. :P

• Fru Amer
    Fru Amer skrev 2013-11-24 12:37:49 följande:
    Här kommer bild på testet från i morse då jag fixat mobilen nu :) Dock är testet ogiltligt nu...
    Vänligen trixa om ni vill...
    men strecket syns ändå inte mycket men fanns även där inom tiden.. men tror endå det är Spök.. :P

Någon som vill Trixa? :(

• Fru Amer

Tack alla.. ;) njoo ser nårr jag med och det va där inom tiden med.. men jag har som sagt fått spök innan med.. och detta är nog med det..

• Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-11-24 20:56:50 följande:
    Ja, men var det rosa låter det ju lovande

Nja fast de ha jag fått innan med men de va endå negativa :/ nja testa om i morgon.

Det som skrämmer mig är att jag har riktigt jädra ont i magen och kanske dags för mens..:(

återkommer med bild i morgon OM det nu visar nått vill säga :)
  • Fru Amer
    ourdreamsaboutababy skrev 2013-11-24 19:46:53 följande:
      jodå  nu blödningsfri troliga bim dag ( vet ej 100%) fick vi detta :) 

Grattis :)
  • Fru Amer
    Plly skrev 2013-11-25 07:36:48 följande:
    Visste det var något där! Tack för hjälpen tjejer testet som är starkast är taget på BIM (imorse) samtidigt som cl digitala
    Grattis :)
  • Fru Amer
    Fru Karlsson skrev 2013-11-25 09:29:44 följande:
    Ser tyvärr inget på orginalbilden men kanske syns bättre om nån annan trixar
    på mitt?

• Fru Amer
    Fru Karlsson skrev 2013-11-25 09:52:31 följande:
    Nej mickisa:) Ska kika på ditt också,har inte du plussat förresten?
    nej fortfarande inte.. :(
    äl+8 i dag dock NU när båda testen är torra såå tycker jag mig att det från i dag är liiiite starkare än det i går.. men dessa tidigt tagna testen går knappt få med på bild. men med min otur är det kanske med spök.. doc tyckte jag de va rosa i färgen båda dagarna..

Plusade Augusti 2012 på äl+9 dock men då fick jag med de på bild.. :)
  • Fru Amer
    Fru Karlsson skrev 2013-11-25 10:16:52 följande:

Men det är fortfarande supertidigt äl+8
    Jo jag vet.. ;) haha.. nja antingen e det nått eller inte.. brukar dock inte komma upp att det e rosa på mina spök.. och det va mera rosa i dag men får åter komma i morgon :) Tack för hjälper  Karlsson :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester