c89 skrev 2012-02-04 13:26:38 följande:
Förstår inte varför det skulle vara farligt att stoppa in ett finger i slidan och dra runt för att få ut sekret? Jag gjorde det förra månaden för att se konsistensen eftersom att jag ALDRIG har mycket flytningar och inte ser när det är ÄL-sekret. Ville inte vara testgalning hela månaderna heller och "slösa" extra pengar på ÄL-tester, tyckte det räckte med grav-tester och nog blev jag gravid, inga komplikationer, inget farligt.
Jag undrar verkligen hur ni på fullaste allvar kan tro att ett finger i slidan är så farligt? Jag vet inte hur långa slidor ni har men jag når då min livmodertapp med ett finger utan problem och det gör även min sambos kuk som stöter emot tappen varje gång vi har sex. Återigen, där vet jag ju inte hur små era män har, men troligen så är det i så fall "farligare" med en kuk som stöter emot tappen som har annorlunda bakterier än en själv än vad det är att föra in ett finger i slidan och få ut lite sekret...

Det är väl skillnad om man försöker trycka genom ett finger in i livmodern... men det gör förhoppningsvis ingen.
Haha, jag jag brukar ju visserligen inte ha mina fingrar där mer än när jag stoppar in tamponger men min mans fingrar kan ju komma på besök ibland...haha likväl som hans snopp annars blir ju inga barn gjorda liksom.