• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis: alltså jag tycker jag anar nått på alla! Sen om det är äkta eller spök det är frågan.

• popcornplaya

Eiramis: håller med helt!

För övrigt är det dags för mig att sova nu, ögonen blir trötta av att stirra på osynliga streck hela dagarna ;) och jag lär fortsätta trötta ut dom stackarna imorgon med.

• popcornplaya

Jag vill också se test!!!! Ingen som har? Själv ska jag strax gå och testa men det tar emot att ta sig ur den varma sängen.....

• popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-02-05 09:14:33 följande:
    vilken dag är du på popcornplaya??

Äl+9 idag så jag känner mig inte så hoppfull med tanke på dagens test.....
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Inte jätteroliga tester idag. Äl+9 som sagt.... Och känner mig väldigt mensig idag med molvärk i magen och ryggen som jag alltid får när mensen börjar göra sig beredd....
  • popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-02-05 09:27:39 följande:

jag förstår dig även fast det inte är så vanligt att man plussar på äl+9

jag känner mig också uppgiven även fast jag precis ahft äl känns hopplöst på nå sätt

Man känner ju ändå i kroppen att det nog inte gick vägen den här gången heller även om jag vet att man inte behöver plussa på äl+9.
  • popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-02-05 09:33:46 följande:
    jo man känner sin kropp bästy men kroppen kan spela en ett spratt ibland.. jag ser tyvärr inget på dina tester.. har ni försökt länge?

Sen augusti, ni då?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester