• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissJibs skrev 2012-05-30 17:13:12 följande:
    Ok. Hittade på nätet att man skulle dricka 10-15 ml om dagen. Vill gärna ha maxeffekt av kuren men e ju rätt dyrt me bisolvon tyvärr så man får försöka snåla ;)

En flaska bisolvon kostar väl typ 40 spänn?
    Snigo skrev 2012-05-30 17:27:39 följande:
    Fick gravid 2-3 veckor! <3 lycka!!!

Härligt!!!
  • Inelg
    MissJibs skrev 2012-05-30 17:13:12 följande:
    Ok. Hittade på nätet att man skulle dricka 10-15 ml om dagen. Vill gärna ha maxeffekt av kuren men e ju rätt dyrt me bisolvon tyvärr så man får försöka snåla ;)
    finns tabletter också
  • Niicesara
    Mini Léonie skrev 2012-05-30 17:32:15 följande:
    Marras:
    Jag ser en skugga likt det jag själv fick på ÄL+7-8 vad är du på?

Momtobee:
    Nej inte köpt den ännu men igår bestämde vi innan vecka 20 så 10 veckor kvar. Bra med delmål
    Oj, vi har inte ens varit ute och kollat på vagn. ;)
    Har bara handlat en pjamas och små nappar. Min sambo ville dock åka och kolla på vagn i helgen så vi får se. Men hur funkar det? Betalar man en handpenning och så hämtar man vagnen när bebisen är född?
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-05-30 18:13:57 följande:
    Oj, vi har inte ens varit ute och kollat på vagn. ;)
    Har bara handlat en pjamas och små nappar. Min sambo ville dock åka och kolla på vagn i helgen så vi får se. Men hur funkar det? Betalar man en handpenning och så hämtar man vagnen när bebisen är född?
    ja det kan man göra .. det väljer man ju själv
  • ollasulrika

Äl-test som jag tog nu för en stund sen. har stigit i färgen bara sen i morse. Det konstiga e att jag har BIM på lördag -söndag. Hur kan detta komma sig... testen har ju vart jättesvaga sen jag hade stegring den 19-20/5 .....

Gjorde en insemination den 19/5 ...så jag räknar ju ner.

Hade dessutom sån äggviteliknande flytningar idag när jag torkade mej... va fasen händer, jag blir galen.

gravtest visar negativt,men det hade ja inte räknat med nå annat heller eftersom det är så många dagar innan Bim...       
  • ollasulrika
    drömmaromsmått skrev 2012-05-30 18:38:38 följande:
    Äl tester kan även visa positivt strax innan mens tyvärr, hoppas det inte blir någon mens för dig utan att du plussar.

Jo, ja förväntar mej nästan mensen. vill inte tro att det skulle ha tatt sig.

men jag har mått så jäkla konstigt senaste veckan så ja blir tokig, kaffe som jag älskar i vanliga fall tycker jag smakar skit å det äcklar mej nästan , ja käkar glass å ja gillar inte ens det egentligen. Molvärk i rygg å mage, stundvis småillamående ,  trött stundvis så jag somnar på plats , känner mej uppsvälld å allmänt sjuk.

Brukar inte må såhär innan mensen nämligen det e därför ja reagerat. men som sagt, det är ju inte riktig testdag förrens om 3-4 dagar :) så ja hoppas på tur...    
  • MissJibs

Jess: köpte flytande 1,6 mg, kostar runt 80 kr.
    Inelg: jo jag vet, men tror man får mer för pengarna om man tar flytande :)

• sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-05-30 18:43:11 följande:
    Jo, ja förväntar mej nästan mensen. vill inte tro att det skulle ha tatt sig.

men jag har mått så jäkla konstigt senaste veckan så ja blir tokig, kaffe som jag älskar i vanliga fall tycker jag smakar skit å det äcklar mej nästan , ja käkar glass å ja gillar inte ens det egentligen. Molvärk i rygg å mage, stundvis småillamående ,  trött stundvis så jag somnar på plats , känner mej uppsvälld å allmänt sjuk.

Brukar inte må såhär innan mensen nämligen det e därför ja reagerat. men som sagt, det är ju inte riktig testdag förrens om 3-4 dagar :) så ja hoppas på tur...    
    äl test KAN ju påvisa en grav INNAN ett gravtest gör...så jag håller tummarna för det =) 

• ollasulrika
    sweasmamma skrev 2012-05-30 18:47:14 följande:
    äl test KAN ju påvisa en grav INNAN ett gravtest gör...så jag håller tummarna för det =) 

Du är så gullig :)  ja jag hoppas ju att det är något... det skulle va ett litet mirakel då. Önskar ju verkligen att det är vår tur efter snart 6 år....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester